Trening etter fødsel

GitteW

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Hoppet i det på tirsdag og ble med på min første treningsøkt etter fødselen! Klasket til med Zumba og er veldig fornøyd med å ha overlevd timen og holdt alt inne :p

Flere som har begynt å trene?
 
Teller det at jeg går milevis om dagen med frøkna i bæresele eller i armene, tar dype knebøy og tåhev for å få henne til å sove? Nå veier jeg 3 kg mindre enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid. Hun er 5 uker..
 
Jeg har fryst medlemskapet til 15.02, så er bare gåing frem til da:)
 
Teller det at jeg går milevis om dagen med frøkna i bæresele eller i armene, tar dype knebøy og tåhev for å få henne til å sove? Nå veier jeg 3 kg mindre enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid. Hun er 5 uker..
Absolutt ;) Den beste treningen er den vi gjør hjemme!
 
Jeg har fryst medlemskapet til 15.02, så er bare gåing frem til da:)
Glemte å fryse mitt medlemskap, så de har tjent godt på meg noen måneder :p Men gåturer er bra ;) Merket hvor tung vogna er i oppoverbakke forrige dagen :p
 
Ja, vært på en zumbatime og skal på mor&barn i morgen. Har også fikset barnepass på treningsstudio på lørdag så da blir det svømming :)
 
Jepp! Har vært på zumba, shape og Mor & Baby trening :) Veldig deilig å være i gang igjen! :)
 
Absolutt ;) Den beste treningen er den vi gjør hjemme!
Da har jeg visst begynt da:D Jeg har fryst medlemskapet mitt og husker ikke når det begynner igjen. Enten i mars eller april.... Kan jo begynne før om jeg vil, men venter til ungen ikke har kolikk lenger.
 
Da har jeg visst begynt da:D Jeg har fryst medlemskapet mitt og husker ikke når det begynner igjen. Enten i mars eller april.... Kan jo begynne før om jeg vil, men venter til ungen ikke har kolikk lenger.
*thumbs up* Ser den med kolikken, altså. Mannen var ytterst usikker på om de ville klare seg den timen jeg var borte på torsdag, og her er det vel ikke så ille at det kan kalles kolikk en gang.
 
*thumbs up* Ser den med kolikken, altså. Mannen var ytterst usikker på om de ville klare seg den timen jeg var borte på torsdag, og her er det vel ikke så ille at det kan kalles kolikk en gang.
I går gikk jeg å la meg Kl 19, sovnet Kl 20 og ble vekt Kl 23. Da var hun sulten gitt;) jDe tre beste timene med søvn på lenge. Puttet i sov i ro og lot mannen ta seg av skrikehøna, så en time på trening hadde han klart. Heldigvis:)
 
Ikke begynnt på trenings studio. Men går mye tur! Prøver å gå ca 15 000 skritt i raskt tempo hver dag :) (min rask, hehe)
 
I går gikk jeg å la meg Kl 19, sovnet Kl 20 og ble vekt Kl 23. Da var hun sulten gitt;) jDe tre beste timene med søvn på lenge. Puttet i sov i ro og lot mannen ta seg av skrikehøna, så en time på trening hadde han klart. Heldigvis:)
Det er bra ;) Godt at mannfolka trår til litt.
 
Ikke begynnt på trenings studio. Men går mye tur! Prøver å gå ca 15 000 skritt i raskt tempo hver dag :) (min rask, hehe)
Kjempebra! 15000 skritt er langt, så det er super trening ;)
 
Mor&barn i dag. Gud bedre det var hard trening altså! Ikke til å kimse av. Fortsetter jeg med det her kommer jeg i superform i rekordfart :)
 
Mor&barn i dag. Gud bedre det var hard trening altså! Ikke til å kimse av. Fortsetter jeg med det her kommer jeg i superform i rekordfart :)
Heia, heia ;) Skulle ønske de hadde mor&barn-trening der jeg går også...
 
Heia, heia ;) Skulle ønske de hadde mor&barn-trening der jeg går også...
Finnes sikkert noen videoer på YouTube vil jeg tro :) kan jo prøve å søke opp noe der :)
 
Finnes sikkert noen videoer på YouTube vil jeg tro :) kan jo prøve å søke opp noe der :)
Ja, det kan jeg gjøre ;) Er så ufattelig dårlig på hjemmetrening :p Men det blir jo mye mer moro når man kan gjøre det sammen med den lille.
 
Back
Topp