Trenger vi lekegrind?

Var virkelig bortkastet.. Sto å tok plass og ble brukt som oppbevaringsplass for leker.   

Pakket vekk skiten etterhvert og kjøpte oss lekekasse :) 

Vi brukte den som leikeoppbevaringssak i 10 mnd. Vesla sov oppi der eit par ganger, men ho ville aldri leike der. Vi skal IKKJE ta den fram no når mini i magen kjem... Totalt unyttig for oss...

Vi brukte den som leikeoppbevaringssak i 10 mnd. Vesla sov oppi der eit par ganger, men ho ville aldri leike der. Vi skal IKKJE ta den fram no når mini i magen kjem... Totalt unyttig for oss...

vi har hatt det til begge.brukt den endel,mest til minste pga storebror.Men vi har også hund,så er en trygghet å ha dem der da,når man lager mat,er på do osv.istedetfor på gulvet...og de får jo mer å bevege seg på en om man setter de i en vippestol,bruker vogn ol når man skal gjøre litt

Brukte den fra da vi kom hjem fra sykehuset...
om dagen måtte han ligge et sted og da var lekegrinda veldig grei... jeg liker å gå på do alene...
han likte heller ikke å sitte i vippestol, så om jeg ikke hadde hatt lekegrind så hadde jeg ikke hatt mange muligheter til å bevege meg rundt uten å ha han på armen...
han koste seg oppi der også, kunne sitte lenge og leke der etterhvert som han ble eldre..

Etter bilstol og vogn, er nok lekegrinda det som har blitt mest brukt her i hus.
Vi har en ganske stor hund som valser rundt i stua, og for å være på den sikre siden plasserer jeg alltid lillegutt i lekegrinda hvis jeg skal på do, hente klær i vaskemaskinen etc.. Lillegutt elsker å være oppi der, og klarer faktisk å sitte stille i mer enn to minutt om ganga, så er veldig positiv til lekegrindas rolle her i heimen ihvertfall

vi har en overbeskyttende rottweiler, så ja, lekegrind er et must.

Thea ELSKER lekegrinda si! Hun er snart 1,5 år koser seg kjempemasse oppi lekegrinda si. (Hun sier fra når hun ikke vil og da kommer hun selvfølgelig ut!) Men sånn en halvtime/time etter barnehagen, og om morran når vi står opp så elsker hun det. Ligget på koseteppet hun har oppi der og kikker i bøkene sine og skravler med bamsene.

Og ikke minst når jeg er i dusjen!

Så her er det kjempesuksess..

Jeg brukte den veldig mye til jenta mi:)

Takk for mange innspill! Vi kommer nok til å se behovet an etter hvert som ungen vokser til, tenker jeg:)

Ingen trenger lekegrind og jeg har aldri sett behovet for det. Tror faktisk aldri at jeg har sett en lekegrind heller.

Men det er forskjell på folk og barnemoticon

Jeg bruker min mye til sønnen min på verandaen. Er fornøyd med den. Og det er mest fordi han ikke skal ut å krabbe å flis, for det er litt gammel veranda :)

Brukte den 2 ganger før vi satte den på boden. Var en helt unødvendig ting i min familie. Tror ikke det er det første dere trenger å kjøpe akkurat. Vent heller å se.

Vi kjøpte ikke, men det var like greit. Har igrunn aldri savna en.

hadde ikke til storesøster og savnet det ikke heller, men da lillesøster kom var storesøster bare 18 månder. så da hadde jeg den for å beskytte mini fra søsteren :P hehe

Storebror elsket lekegrinden sin. :) Jeg hadde den på kjøkkenet for at han ikke skulle komme bort i stekeovnen av og til når jeg lagde mat, og satte den i døråpningen til badet når jeg dusjet. For meg var den gull verdt. Jeg var ikke interessert i å ha ham løs på badegulvet for å spise dobørsten, klatre opp i doen eller falle på det harde badegulvet som han konstant prøvde på. 

Siden storebror fremdeles elsker lekegrinden, så får ikke lillesøster være i fred oppe i den. Vi bruker den mindre til henne, for den er ikke en like trygg lekeplass med en herjete 2-åring oppi sammen med babyen. :P

Jeg har brukt vippestol veldig lite til barna, ser at mange bruker det i de situasjonene jeg har brukt lekegrind. For min del synes jeg at lekegrind har vært mye bedre.

siljegulli skrev:
Ingen trenger lekegrind og jeg har aldri sett behovet for det. Tror faktisk aldri at jeg har sett en lekegrind heller.

Men det er forskjell på folk og barnemoticon

Ingen trenger lekegrind, hva er det for en ting å si? Hva om man har en baby på seks mnd som klatrer i bokhyller, skaper, tv benk, inni skaper  og alle andre mulige plasser man kan klatre? Og vippestol går heller ikke, da babyen setter seg opp å tipper til side og blir hengende. Vanlig stol går heller ikke, da babyen lener seg utav og omtrent henger utav stolen til tross for selene. Hva skal vi som har slike babyer gjøre om vi må dusje eller gå på do da? Kun gå på do og dusje når babyen sover kanskje? Det er forresten mye bedre for en baby å ligge i ei lekegrind enn å sitte i vippestol eller vanlig babystol

Back
Topp