ORIGINAL: *Gitte87*
ORIGINAL: Mesaana
ORIGINAL: Mesaana
jeg kan kanskje være med på noen av turene rundt omkring her[:)]
Ja, jeg kunne faktisk tenke meg opp på sukkertoppen. Har faktisk ikke vært der. Tenkte det kunne være en fin tur å begynne med. Men da lurer jeg på å ta med mann og barn, men kunne kanskje vært kjekt å møtes flere med mann og barn, samles en god gjeng å gå opp. Er jo bra å krøke barna tildig vet du, med sunne vaner.[:D]
jeg kan godt dra med meg mann, barn og hund[:D][:D]
Ja, jeg tenkte å låne hunden til pappa på de fleste turene. Men vist noen andre skal ha med ei tispe så må hun bli hjemme, hun er ikke så glad i andre hunder. Hannhunder over ser hun, men tisper kan hun bli hissige på.[&:]
Sær gammal tante serru.[:D]
vi har en hannhund[:D]
han kan være litt småtravel med andre hunder til tider[:-][8D] men regner med ho klarer å sei ifra[:D]
Å ja, hun vet å si fra. Kan høres ganske alvorlig ut, men hun har bare skadet en annen hund 1 gang, og da ble hun angrepet, så det var i selvforsvar.
Hun er en liten toller på 15 kg, men hun setter lett på plass store hunder, hun vet sin plass. Eneste hun ikke har prøvd å sette på plass er ei stor berner sennen tispe, men det skjønner jeg da.[8D] Men hadde den hunden vært en hannhund hadde hun ikke nølt, i de fleste møter med hunder ender tispa opp som sjefen.[;)]