Jeg og samboer har prøvd å bli gravide i over 1,5 år. Lille søsteren min er gravid, for noen uker siden fortalte hun meg at det ble ei jente, hun begynte å grine da hun fortalte meg dette, jeg trodde hun gjorde d for de hun var så glad, jeg begynte jo selvfølgelig også å grine fordi jeg ble så rørt å jeg ska bli tante til ei herlig jente
men det viste seg at hun begynte å grine fordi hun har så dårlig samvittighet ovenfor meg. Hun syns det var så forferdelig at vi har prøvd så lenge uten hell å at hun ble gravid ved et uhell (hun gikk på å pillen ) å jeg sitter med dårlig samvittighet fordi jeg vil ikke at hun ska føle det slik å jeg sier ofte til henne at jeg gleder meg til jenta kommer osv at jeg er veldig glad på hennes vegner. Vi har et veldig bra forhold å hun er ikke bare min søster men også min bestevenn.
Så hva kan jeg gjøre for at hun ikke ska føle det slik ? Jeg har snakket med noen av hennes nærmeste å vi ska ha babyshower for henne. Hva kan jeg kjøpe i gave og slik ?
(Vet det ble et veldig rotete innlegg men setter pris på svar )
Så hva kan jeg gjøre for at hun ikke ska føle det slik ? Jeg har snakket med noen av hennes nærmeste å vi ska ha babyshower for henne. Hva kan jeg kjøpe i gave og slik ?
(Vet det ble et veldig rotete innlegg men setter pris på svar )