Trenger tips

FrkVims

Betatt av forumet
Har våknet med ekstrem hodepine de siste dagene. Drikker godt å har vann ved sengen så tror ikke det kan være grunnen. Noen som opplever det samme? Evt har tips?

Har en gravid venninne som sliter med det samme. Hun ble sykemeldt 2 uker for å roe kroppen, og det hjalp for henne. Har du mye å gjøre for tiden? Stress? Mye aktivitet? Kanskje kroppen trenger litt ekstra hvile?

Jeg og har mye hodepine.. usikker på om jeg brygger på noe eller pga graviditet.. Men det er veldig plagsomt, og idag dro jeg tidlig fra jobb pga enorm trøtthet ledsaget av intens hodepine...

Jeg har også hatt ekstrem hodepine noen ganger denne graviditeten. Føler det har vært vært når jeg ikke har fått sovet/hvilt nok.

Jeg har det og av og til. I går var det helt forferdelig intenst, visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, og uansett hva jeg gjorde gikk det ikke vekk... Tror det er fordi jeg litt er spent i nakken og skuldrene, hjalp hvertfall litt med varmeflaske. Men er definitivt mye verre nå enn til vanlig :/

Jeg hadde det likt i 4 mnd med tulla. Men jeg bet tennene sammen å tok ikke en eneste hodetablett.
Drakk vann å prøvde å slappe av best mulig :)

Håper du slipper å gå så lenge :( for det er ikke noe godt men prøv å slappe av.

Back
Topp