mamma_til_snart_3
Elsker forumet
Beklager for detaljer! Så er du veldig sensitiv så råder jeg deg til å IKKE lese videre...
Jeg må bare spørre her jeg nå, har saumfart hele nettet å finner ingenting!
Er 25+1 uker.
Har ikke vært ordentlig på do på noen dager. I dag kjenner jeg at jeg MÅ på do! Å det kniper rundt magen å ryggen.
Men jeg får den rett å slett ikke ut!
Lillegutt ligger med hodet ned, å jeg er helt moden, livmortappen min er på ca 2 cm.
Å nå satt jeg nettopp på do en halvtime, endetarmen utvider seg noe veldig (måtte kjenne :-/ ) men får den rett å slett ikke gjennom "hullet"!!!!! :-(
Å når jeg reiser meg opp fra do så kjenner jeg at det er hovnet opp å hard( akkurat som om bebien presser seg nedover) å det er så ubehagelig!!!! :-(
Hva gjør jeg??? Holder på å bli gal!!! Trenger en kjapp løsning!
Er så fortvila
Jeg må bare spørre her jeg nå, har saumfart hele nettet å finner ingenting!
Er 25+1 uker.
Har ikke vært ordentlig på do på noen dager. I dag kjenner jeg at jeg MÅ på do! Å det kniper rundt magen å ryggen.
Men jeg får den rett å slett ikke ut!
Lillegutt ligger med hodet ned, å jeg er helt moden, livmortappen min er på ca 2 cm.
Å nå satt jeg nettopp på do en halvtime, endetarmen utvider seg noe veldig (måtte kjenne :-/ ) men får den rett å slett ikke gjennom "hullet"!!!!! :-(
Å når jeg reiser meg opp fra do så kjenner jeg at det er hovnet opp å hard( akkurat som om bebien presser seg nedover) å det er så ubehagelig!!!! :-(
Hva gjør jeg??? Holder på å bli gal!!! Trenger en kjapp løsning!
Er så fortvila