trenger råd

holder med alle her jeg, ta pillene og kryss fingrene på at dette virker !!
 
masse lykke til, gleder meg til å lese hvordan det går videre.
 
[:D]
 
spennende[:D]
 
ORIGINAL: Apple

Mitt råd er: Ta Crinonen din! [:)] 

*krysser fingrene for at "uhellet" fører med seg en liten babysmurf" [;)]

 
Masse lykke til[:)]
Krysser fingerne for deg
 
ORIGINAL: Muppa

Kjære smurfen, har ikke sett dette innlegget jeg. Så måtte bare skrive nå, er så glad du begynte på crinone, synes du gjør det som absolutt er riktig, skal ikke forsvare dine handlinger for noen andre en deg og din partner !!!!!!
Håper tidlig behandling med crinone vil hjelpe deg, og at en liten soldat har funnet vei hjem !

 
ååå takk vennen! [:)]
 
takk alle sammen! det er så godt å møte forståelse!
ikm på søndag, så jeg tjuvstarter testing i morgen [8D]
 
Takk! det skal jeg [;)]
 
Hei, sniker litt jeg[:)]
 
Vil bare fortelle at jeg og min mann ble gravide etter å ha kjent hverandre i 3 uker (dette var mai 06). Vi fikk aldri annet en lykkeønskninger, men det var sikkert noen som hvisket litt i krokene[;)] Nå har vi vært sammen i snart 2 år, og har det helt fantastisk.
 
Så ta vare på kjærligheten, det er en gave[:D] Jeg tror faktisk at som nyforelsket er det kanskje enklere å takle vanskeligheter som våkenetter, kolikkbabyer, etc. Da svever man fortsatt litt i skyene med rosa solbriller på, og strekker seg gjerne litt lenger for å vise seg fra sin beste side[;)] Ikke har partnerens små "feil" begynnt å irritere heller. Nesten bare litt sjarmerende å komme på badet og se toalettsetet oppe[:)][:)]
 
Jeg syns dere skal gjøre det som føles riktig for dere.
Jeg håper jeg snart finner deg på teminforumet[:)]
Masse lykke til !!!!!
 
ORIGINAL: Csam

Hei, sniker litt jeg[:)]

Vil bare fortelle at jeg og min mann ble gravide etter å ha kjent hverandre i 3 uker (dette var mai 06). Vi fikk aldri annet en lykkeønskninger, men det var sikkert noen som hvisket litt i krokene[;)] Nå har vi vært sammen i snart 2 år, og har det helt fantastisk.

Så ta vare på kjærligheten, det er en gave[:D] Jeg tror faktisk at som nyforelsket er det kanskje enklere å takle vanskeligheter som våkenetter, kolikkbabyer, etc. Da svever man fortsatt litt i skyene med rosa solbriller på, og strekker seg gjerne litt lenger for å vise seg fra sin beste side[;)] Ikke har partnerens små "feil" begynnt å irritere heller. Nesten bare litt sjarmerende å komme på badet og se toalettsetet oppe[:)][:)]

Jeg syns dere skal gjøre det som føles riktig for dere.
Jeg håper jeg snart finner deg på teminforumet[:)]
Masse lykke til !!!!!

 
Tusen takk for hyggelige ord! [:)]
og jeg tror jammen du kan ha rett [:D] (jeg tok meg faktisk i å smile av toalettsetet stående oppe senest i går [:D])
 
hans familie tror jeg ville taklet det superbra, men min familie er litt mer "konservative" og tenker nok mer på hva deres naboer og venner vil si [8|] særlig siden jeg er nyseparert i tillegg [&o]
(ble huskestue i min familie da han flyttet inn her så tidlig [8D] så jeg er litt familiens sorte får for tiden [&:] så da kan jeg vil likegjerne toppe det med en graviditet [:D] kan ikke bli verre for dem uansett nå tror jeg [>:])
 
men som min kjæreste sier er det ALLTID en sjanse for å bli gravid når man har sex. selv med prevensjon. og mitt tilfelle er jo litt spesielt med 5 aborter på 2 år, så jeg håper jo at folk vil ha forståelse for at vi velger å beholde et barn selv om det ble unnfanget tidlig i forholdet [&:]
hvis ikke kan de holde det for seg selv, eller melde seg ut av min omgangskrets [:D]
 
Back
Topp