Trenger råd :)

LHH

Forelsket i forumet
Jeg er 6 uker i morgen og har ingen/lite symptomer :(
Det eneste er at jeg har litt ømme pupper...
Håper ikke det er noe galt..

Hva ville dere gjort?

Jeg har ikke symptomer jeg heller. Jeg så bankende hjerte på UL igår så jeg vet at alt er i orden til nå ;)

Bare nyte det? Skjønner du er bekymret, kan kanskje være lurt å bestille tidlig ul da :)

Jeg hadde heller ingen symptomer for en uke siden (uke 6+), men på søndag ble kvalmen kastet på meg for fult, og nå er jeg skikkelig altoppslukende kvalm hver dag, hele dagen og angrer på at jeg savnet symptomer :P

Jeg er 6 uker i morgen og har ingen/lite symptomer :(
Det eneste er at jeg har litt ømme pupper...
Håper ikke det er noe galt..

Hva ville dere gjort?

Helt vanlig å ikke ha symptomer så tidlig! :) Det er ikke nødvendig å ta privat ul bare for å sjekke at alt ser fint ut, selv om jeg ser at det er mer og mer vanlig å gjøre det.

Du fikk positiv test, du har ikke begynt å blø. Alt er nok helt fint. Heldige deg som ikke er i dårlig form, nyt det! ;)

sniker fra mai,ville slappet av og nyte det så lenge du ikke blør:) mistet selv alle symptomer rundt uke 6.litt uggen bare.tok priv ul i uke 8 for å få visshet og alt er fint:) kanskje du og er av de heldige som får lite plager;) selv 19+3 og gleder meg til spark.doppler kan og hjelpe senere i graviditeten:) hørte først i uke 16:)

Back
Topp