Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd å legge ham litt tidligere? Kanskje han blir overtrøtt? Hvordan sover han på dagtid? Vi prøvde oss også litt fram med ulike tidspunkter i starten, og fant ut at 18:30 var det ideelle tidspunktet for vår gutt. Før det prøvde vi i 20-21-tiden, men da brukte han mye lenger tid på å sovne.Godt at det er normalt da føler alle jeg snakker med har babyer som sover rundt ja er bare så frustrerende å bruke hele kvelden på å gå inn å ut av soverommet hver 3 min...og vertfall når jeg ikke vet om han har vondt :/ jeg har prøvd å utsatt legging til både 8 og 9 men han finner bare ikke roen, dette har begynt den siste måned nå før kunne jeg legge ham også sovnet han med engang
Vi hadde også veldig problem med legging. Sovnet ikke og vi endte med å ha han i bæreselen til han sovnet. Når han sov så sov han.
Nå greier vi å legge han uten bæreselen. Han kaver veldig når vi legger han og ved en tilfeldighet fant vi ut at å legge han på siden roer han og han sovner. Vet man skal legge på rygg pga krybbedød men..... Etter han har sovnet vrir vi på beina hans så de ligger rett mens resten ligger litt på siden. Han sover godt på siden og våkner mye mer når han ligger på rygg.
Han våkner flere ganger i løpet av natten både for mat og for kos. I går natt sov han sammen med oss fordi hver gang vi prøvde å legge han ble det hyling. Så går opp og ned.
Var ikke så mange tips men det er flere som sliter med legging og søvn.