Trenger noen tips :)

Zazigai

Forelsket i forumet
Litt utenfor graviditet og baby, men det er vell lov innimellom ;)

Jeg har en skjorte i flanell etter min avdøde bestefar. Denne har jeg veldig lyst og lage noe av i julegave til min mor, da den nå bare ligger i skapet og blir bortgjemt.. Men, hva kan jeg lage? Det må være noe som kan stå framme, og som er verdt og klippe opp skjorta, for jeg ødlegger ikke den bare for å gjøre det.. Noen tips hva det kan være? Lurte på et putetrekk kanskje ala disse? : ImageUploadedByBV Forum1418039819.511527.jpg

Det var da veldig kreativt! Det er jo litt begrenset hva du kan lage, da det kun er en skjorte også, så putetrekk er super lurt! Håper du legger ut bilde når den er ferdig.

Det hadde jeg aldri kommet på. Så artig idé, og koselig tanke:-) Vil gjerne se det ferdige resultatet etterpå:)

Puter var lurt. Hvis ikke det er nok stoff kan jo også en slags pose med snøring i være noe? Så kan den feks henge på badet el no sånt. Bare et forslag :)

Ferdig!

Det ble et putetrekk.. Jeg flytta også over brystlomma, da den spilte en viktig rolle hos bestefar :) i tillegg broderte jeg navnet hans på lomma :)

ImageUploadedByBV Forum1418076347.096521.jpgImageUploadedByBV Forum1418076384.718088.jpgImageUploadedByBV Forum1418076407.986077.jpg

Var veldig nærvepirrende og jobbe med, var sååå redd for og gjøre feil! Men jeg tror den ble så rett som jeg får til :)

Kjempefin. <3

Back
Topp