Trenger litt tips!

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Jeg skal lage kort med ultralyd bilde av lille på til kommende storesøster og storerbror, og har litt lyst å ha en tekst som passer med denne lille overraskelsen.

Dette for å gjøre det litt mer spesiellt og for å ikke gjøre det til noe kjempe store greier med tanke på storesøster :)

Er det noen som har noen gode tips til søte tekster jeg kan bruke? :)

87819ad263df94a3f5e6036f8b919ef4
Fant dette som jeg likte :) Litt langt, men du kan jo kanskje bruke noe av det? :)

87819ad263df94a3f5e6036f8b919ef4
Fant dette som jeg likte :) Litt langt, men du kan jo kanskje bruke noe av det? :)

åååh! :D Takk, Det var kjempe fint, kanskje jeg skal se om jeg klarer å skrive noe lignende med inspirasjon fra det! :D Skrev mye dikt tidligere, har jo skrevet dikt både til begravelsen til bestemor og onkel, selv om det blir noe annet, så burde jeg få det til! :D

åååh! :D Takk, Det var kjempe fint, kanskje jeg skal se om jeg klarer å skrive noe lignende med inspirasjon fra det! :D Skrev mye dikt tidligere, har jo skrevet dikt både til begravelsen til bestemor og onkel, selv om det blir noe annet, så burde jeg få det til! :D
Da klarer du det :D må kanskje bruke det selv til inspirasjon når den tid kommer :)

Back
Topp