x1xTwGirly88
Gift med forumet
okei, jeg tenkte jeg skulle søke på noen jobber. Men jeg har ikkje noenting å vise.. har bare ungdommskolen, ingen jobber eller vidergående.. hva kan jeg skrive då, som gir ett bra inntrykk? help anyone?[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~devilishious~
Ikke vgs engang??
Da sliter du..
ORIGINAL: _Wannabe_
hmm.. du burde bare skrive som det er.. legge m karakterene frfa ungdomsskolen( om du har lite fravær) skriv også at du er mor...
ta direkte kontakt med der du vil jobbe, vis at du er interesert.. første inntrykket har mye å si om de vil ansette deg.. du må jo bare begynne ett sted... men du... prøv å ta videregående...[:D][:D][:D][:D] lykke til
ORIGINAL: TwGirly88
Ikke vgs engang??
Da sliter du..
nei men sånn er det når man bir mamma som 17 åring da vettu!!![;)]
Sier ikke noe på det jeg..
Jeg har 10 års arbeidserfaring.. vgs med nesten bare toppkarakterer, ett år på BI og jeg kan ikke akkurat velge og vrake i fete jobber jeg heller.
ORIGINAL: FrøkenBast
uff er noe drit det derre jobb greiene.. tenkte eg skulle prøve å få en jobb frem til eg begynner på skole i august.. men har nå søkt på to jobber nå.. jeg skrev dette på der du skulle skrive personlig melding:
Hei, jeg er en jente på 18 år, som søker en deltids jobb. Jeg er hjemmeværende med min sønn, men ønsker nå å komme meg ut i arbeidslivet. Jeg er en jente med godt humør, pågangsmot, og jeg er pålitelig. Jeg har ikke noe tidligere jobberfaringer, men lærer fort.
Mvh ***** ******.
hva syns dere? ble det teit??[8|]
Hva slags jobber har du søkt på? Om meldingen er bra eller ikke er litt avhengig av type jobb.
Ikke vgs engang??
Da sliter du..
nei men sånn er det når man bir mamma som 17 åring da vettu!!![;)]
Sier ikke noe på det jeg..
Jeg har 10 års arbeidserfaring.. vgs med nesten bare toppkarakterer, ett år på BI og jeg kan ikke akkurat velge og vrake i fete jobber jeg heller.
uff er noe drit det derre jobb greiene.. tenkte eg skulle prøve å få en jobb frem til eg begynner på skole i august.. men har nå søkt på to jobber nå.. jeg skrev dette på der du skulle skrive personlig melding:
Hei, jeg er en jente på 18 år, som søker en deltids jobb. Jeg er hjemmeværende med min sønn, men ønsker nå å komme meg ut i arbeidslivet. Jeg er en jente med godt humør, pågangsmot, og jeg er pålitelig. Jeg har ikke noe tidligere jobberfaringer, men lærer fort.
Mvh ***** ******.
hva syns dere? ble det teit??[8|]
Hei, jeg er ei jente på 18 år som søker deltidsjobb (i ett ord...). Jeg er for tiden hjemmeværende med min sønn på snart 1 år, men ønsker nå å komme meg ut i arbeidslivet.
Er en jente med godt humør, pågangsmot og er pålitelig.
Har ingen tidligere jobberfaring å vise til, men lærer fort.
Hvis jeg skulle være aktuell for stillingen kan jeg nås på tlf *** ** ***
Håper på positiv tilbakemelding.
Mvh