trenger litt hjelp...

x1xTwGirly88

Gift med forumet
okei, jeg tenkte jeg skulle søke på noen jobber. Men jeg har ikkje noenting å vise.. har bare ungdommskolen, ingen jobber eller vidergående.. hva kan jeg skrive då, som gir ett bra inntrykk? help anyone?[:)]

Du kan f.eks skrive at du har ingen tidligere arb.erfaring, men du har gått hjemme et år i permisjon nå og er kjempeklar fr å jobbe! Da ser arb.giveren at siden du har vært hjemme såpass lenge at du er kjempeivrig etter å komme i gang med noe[;)]

ORIGINAL: ~devilishious~

Ikke vgs engang??

Da sliter du..

nei men sånn er det når man bir mamma som 17 åring da vettu!!![;)]

ORIGINAL: _Wannabe_

hmm.. du burde bare skrive som det er.. legge m karakterene frfa ungdomsskolen( om du har lite fravær) skriv også at du er mor...
ta direkte kontakt med der du vil jobbe, vis at du er interesert.. første inntrykket har mye å si om de vil ansette deg.. du må jo bare begynne ett sted... men du... prøv å ta videregående...[:D][:D][:D][:D] lykke til

begynner på skolen til høsten du!![:D]

ORIGINAL: TwGirly88

Ikke vgs engang??

Da sliter du..

Sier ikke noe på det jeg..
Jeg har 10 års arbeidserfaring.. vgs med nesten bare toppkarakterer, ett år på BI og jeg kan ikke akkurat velge og vrake i fete jobber jeg heller.

uff er noe drit det derre jobb greiene.. tenkte eg skulle prøve å få en jobb frem til eg begynner på skole i august.. men har nå søkt på to jobber nå.. jeg skrev dette på der du skulle skrive personlig melding:

Hei, jeg er en jente på 18 år, som søker en deltids jobb. Jeg er hjemmeværende med min sønn, men ønsker nå å komme meg ut i arbeidslivet. Jeg er en jente med godt humør, pågangsmot, og jeg er pålitelig. Jeg har ikke noe tidligere jobberfaringer, men lærer fort.
Mvh ***** ******.

hva syns dere? ble det teit??[8|]

ORIGINAL: FrøkenBast

uff er noe drit det derre jobb greiene.. tenkte eg skulle prøve å få en jobb frem til eg begynner på skole i august.. men har nå søkt på to jobber nå.. jeg skrev dette på der du skulle skrive personlig melding:

Hei, jeg er en jente på 18 år, som søker en deltids jobb. Jeg er hjemmeværende med min sønn, men ønsker nå å komme meg ut i arbeidslivet. Jeg er en jente med godt humør, pågangsmot, og jeg er pålitelig. Jeg har ikke noe tidligere jobberfaringer, men lærer fort.
Mvh ***** ******.

Hva slags jobber har du søkt på? Om meldingen er bra eller ikke er litt avhengig av type jobb.

det var en kiwi butikk, også glitter!![8|]

Ikke vgs engang??

Da sliter du..

Sier ikke noe på det jeg..
Jeg har 10 års arbeidserfaring.. vgs med nesten bare toppkarakterer, ett år på BI og jeg kan ikke akkurat velge og vrake i fete jobber jeg heller.

Mvh ***** ******.

Hei, jeg er ei jente på 18 år som søker deltidsjobb (i ett ord...).  Jeg er for tiden hjemmeværende med min sønn på snart 1 år, men ønsker nå å komme meg ut i arbeidslivet.
Er en jente med godt humør, pågangsmot og er pålitelig.
Har ingen tidligere jobberfaring å vise til, men lærer fort.

Hvis jeg skulle være aktuell for stillingen kan jeg nås på tlf *** ** ***
Håper på positiv tilbakemelding.

Mvh

faen...[:'(] det hørtes jo bare enda bedre ut... litt seint nå da[:(] ta det på neste søjnad jeg sender da[;)] takk skal du ha[:)]

Du burde få med at du har samboer også. Arbeidsgivere er ofte skeptiske til folk med barn særlig om de er alene, pga fravær. (syke barn osv.) de har ikke lov til å være det, men.. Sånn er det..

Jeg har akkurat sittet med en bunke søknader på jobben nå, og jeg må innrømme at jeg tenkte sånn selv[:o]. Endte med at vi ansatte ei jente som hadde en liten en på ett år fordi søknaden hennes var så bra, referanser+godt førsteinntrykk!

Synes det du skreiv hørtes helt ok ut jeg. Vær åpen, imøtekommende og intressert, det kommer du langt med, du kan jo uansett ikke stille opp med noe annet enn deg selv og hva du er pr.i dag. En gang er den første for alle, også i arb.livet. Lykke til [;)]

Back
Topp