Bruker skyllemiddel. Mine blir vasket etter 1-2 dagers bruk. Tørketrommel bruker jeg og. Ingen ødelagte bukser her.
Sendt fra mobilen min ♥
Sendt fra mobilen min ♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På en full maskin (feks sengetøy) bruker jeg ca 1/3 dl eller mindre. Dette har jeg i kammeret for skyllemiddel. Hvis jeg feks skal vaske treningsklær/kultørt/klær med merkelig lukt, kan jeg bruke opptil 1 dl, da også i samme kammer.
Her vasker jeg kun med milo og på skåne vask eller ullprogram! Jeg er super nøye og dessuten vasker jeg ikke nye jeans før 4-6 måneder etter innkjøp;-)
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
De dævver etter en runde i fryserenÆsj, seriøst? Så lang tid?
Tenk på alt av bakterier du drar med deg rundt omkring da?
Takk!![]()
Det tror jeg nok. Og hvis man ikke har gulpebabyer slik som jeg så er det heller ikke noe i veien for å kun tørke av flekker. Men, og det er det jeg er litt nøye på, vasker du ikke buksa før du bruker den første gangen?De dævver etter en runde i fryseren
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Nei vasker den ikke første gangen heller. Nå har jeg hatt skikkelig gulpe baby,, men har ikke gått så mye med jeans etter fødselen for de er fortsatt for trangeDet tror jeg nok. Og hvis man ikke har gulpebabyer slik som jeg så er det heller ikke noe i veien for å kun tørke av flekker. Men, og det er det jeg er litt nøye på, vasker du ikke buksa før du bruker den første gangen?
Sent from my iPhone using BV Forum