Trenger litt hjelp med klesvask!

Bruker skyllemiddel. Mine blir vasket etter 1-2 dagers bruk. Tørketrommel bruker jeg og. Ingen ødelagte bukser her.

Sendt fra mobilen min ♥

Dette må da være en myte? Jeg bruker kun acne-jeans, vasker de i hvert fall 1 gang i uken, på 40 grader med skyllemiddel. Aldri hatt problem med at de mister fasongen.. Samme med buksene jeg brukte fra diesel og lee før, aldri vært noe problem til tross for "mishandling".. Cubusbuksen jeg en gang kjøpte gikk i stykker bare jeg så hardt på den.. :P

På en full maskin (feks sengetøy) bruker jeg ca 1/3 dl eller mindre. Dette har jeg i kammeret for skyllemiddel. Hvis jeg feks skal vaske treningsklær/kultørt/klær med merkelig lukt, kan jeg bruke opptil 1 dl, da også i samme kammer.

Takk! :)

Jeg syns ikke det er så lurt å ta på seg en jeans uten å vaske den først. Iallefall mørke jeans kan farge av. Så de nye lyse skinnskoene dine, eller din venninnes nye lyse sofa, kan bli ødelagt hvis du går med en jeans med overflødig farge i.

Her vasker jeg kun med milo og på skåne vask eller ullprogram! Jeg er super nøye og dessuten vasker jeg ikke nye jeans før 4-6 måneder etter innkjøp;-)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Æsj, seriøst? Så lang tid?
Tenk på alt av bakterier du drar med deg rundt omkring da?

Bare hyggelig! Husk, at hvis du synes klærne lukter eddik når du tar dem ut av maskinen, dunster lukten bort etter veldig kort tid, og blir ikke sittende i klærne! Hvis du plages med at maskinen lukter vondt etter den feks har stått med våte klær over lengre tid, kan du heller eddik i alle kammerene og kjøre maskinen uten klær på kokvask + ekstra skylling. La maskinen alltid "tørke" med døren åpen etter bruk, og vask rundt gummilist for å fjerne skit.

De dævver etter en runde i fryseren;)

Det tror jeg nok. Og hvis man ikke har gulpebabyer slik som jeg så er det heller ikke noe i veien for å kun tørke av flekker. Men, og det er det jeg er litt nøye på, vasker du ikke buksa før du bruker den første gangen?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det tror jeg nok. Og hvis man ikke har gulpebabyer slik som jeg så er det heller ikke noe i veien for å kun tørke av flekker. Men, og det er det jeg er litt nøye på, vasker du ikke buksa før du bruker den første gangen?

Sent from my iPhone using BV Forum
Nei vasker den ikke første gangen heller. Nå har jeg hatt skikkelig gulpe baby,, men har ikke gått så mye med jeans etter fødselen for de er fortsatt for trange:p

Back
Topp