Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her vasker jeg kun med milo og på skåne vask eller ullprogram! Jeg er super nøye og dessuten vasker jeg ikke nye jeans før 4-6 måneder etter innkjøp;-)Jeans skal ikke vaskes med skyllemiddel/tøymykner og de skal vaskes på 30 grader, ikke tørketrommel! Tøymykneren ødelegger stretchen i jeansen, samme gjør tørketrommelen. Jo oftere du vasker de, jo kortere varer de! Så om man bruker rundt 1000,- på jeans, er det vel greit at de holder fasong og ikke slites etter etpar mnd?Sier jeg som har jobbet med jeans i 7 år
Sent from my iPhone using BV Forum
Men hva gjør du da med flekker og sånn da?Her vasker jeg kun med milo og på skåne vask eller ullprogram! Jeg er super nøye og dessuten vasker jeg ikke nye jeans før 4-6 måneder etter innkjøp;-)
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
Jeans skal ikke vaskes med skyllemiddel/tøymykner og de skal vaskes på 30 grader, ikke tørketrommel! Tøymykneren ødelegger stretchen i jeansen, samme gjør tørketrommelen. Jo oftere du vasker de, jo kortere varer de! Så om man bruker rundt 1000,- på jeans, er det vel greit at de holder fasong og ikke slites etter etpar mnd?Sier jeg som har jobbet med jeans i 7 år
Sent from my iPhone using BV Forum
Her vaskes de før de blir tatt i bruk. Kan være jeg ødelegger de, men jeg nekter å gå i all den skiten. Og babyene skal heller ikke ligge og kose seg i det.Her vasker jeg kun med milo og på skåne vask eller ullprogram! Jeg er super nøye og dessuten vasker jeg ikke nye jeans før 4-6 måneder etter innkjøp;-)
♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡