Trenger lit hjelp ang antrekket mitt, jeg...

Så søt du er!
Jeg ville ha brukt en halvtykk svart strømebukse og ikke hatt genser under. Ville satt opp håret og lagt en frisk og fin sminke for å bryte litt med kjolen! Du blir kjempeflott![:D]

IKKE det lillla iallefall, det ble litt sånn drag for min del [8D]

Hadde også gjort seg med et belte - blir litt mer form da[:)]

ORIGINAL: PetuniaPickleBottom

ORIGINAL: Tøsa

Mellomtykk! 

Den synes jeg var unødvendig...

tror det var svar på strømpebukse hvis du leser litt lengre opp

genser va fin, men ikke til den bruk. og det kommer til å bli mega varmt. men bruk heller svart strømpebukse, og noe annet hvis du har .

kos dere på båttur:)

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Tipper det blir bra med sort strømpebukse og sort topp under tunikaen[:)]

God tur[:D]

Syns overdelen såg ut som ein sekk (sorry.!), så den var ikkje særlig flatterende..
Kanskje prøve med belte i livet, eller finne eit anna antrekk?[8|]

ORIGINAL: okt2008 og juli2011

ORIGINAL: PetuniaPickleBottom

ORIGINAL: Tøsa

Mellomtykk! 

Den synes jeg var unødvendig...

hehehehehe, den missforståelsen var morsom.
enig med sort strømpebukse under. ville hatt tynn [:)] synes kjolen var veldig fin,men om jeg skulle pynta deg skikkelig opp ville jeg valgt noe med litt mer utringning [;)]
ellers synes jeg man ser flottest ut når man føler seg komfortabel selv. uavhengig av hva man har på seg [:D] (med enkelte unntak selvfølgelig)

Var dessuten ikkje noko særlig med to forskjellige lillanyanser[&:]

Svart belte i livet og svart strømpebukse og genser, men trur det blir veldig varmt som dei seier altså..?

heller svart strømpis !!! og kanskje svart genser også.

Jeg ville droppa kjedet og det lilla...ville tatt en hvit eller grå genser under...og kanskje en tights under ulltunikaen...og litt høye støvler [:)]

Dropp genseren, ta på deg støvletter og et belte i midjen! Kos deg[:)]

[8|] Hmmmm. Den ble litt sånn teppe-kjole... Og kanskje du skulle flashe litt mer hud. [;)] Likte ikke helt den lilla "cat suiten" under heller. Sorry... Ble mye kritikk der. [:o]

Først og fremst synes jeg du er veldig tøff som legger ut sånne bilder og spør om råd, og jeg likte håret ditt!

Ville aller helst ha droppa langermet under, men hvis du må kan du ha en svart genser, 3/4 ermer er da bedre enn helt lange. Svart tights under og høye/mellomhøye støvletter, hvis du ikke har det kan du helt fint bruke pumps, men da ville jeg tatt ei tynn svart strømpebukse istedet og sminket meg litt mer "søtt". Oppsatt hår og noen litt store øredobber, dropp smykke, gjerne et belte i livet hvis du har.

God tur, kos dere masse-masse [:)]

Synes du er ei flott dame! [:D]Tror du hadde vært snasen i en fin tunika og en sort strømpis! Dropp de store ullgenserene, for de får deg til å se større ut enn du er![:)]

Back
Topp