Trenger lit hjelp ang antrekket mitt, jeg...

ORIGINAL: PetuniaPickleBottom

ORIGINAL: Tøsa

Mellomtykk! 

Den synes jeg var unødvendig...

Tror hun mente mellomtykk genser, eller strømpebukse..

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Tipper det blir bra med sort strømpebukse og sort topp under tunikaen[:)]

God tur[:D]

Mellomtykk! 

Hæ? Tuller du eller?
Du spurte om du skulle ta tynn eller mellomtykk strømpebukse jo!

HAHAHAHAH!!
tror den tynne strømpebuksa ble litt fornærmet![:D]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

Greit med 716 svar på hva som har skjedd her... Tror hun skjønte det da nr 1 svarte!

Alle kom jo innen et minutt jo..[:D] Jeg så ikke de andre svarene før jeg hadde svart selv jeg..[8D]

Samme her[8D]

iiiiiiiiiihhhhhhh [:D]

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

Greit med 716 svar på hva som har skjedd her... Tror hun skjønte det da nr 1 svarte!

sikker? skal ikke bare gjenta èn gang til altså?

Den tunikaen er jo brunt, i... Fremdeles gå for svart? Da prøver jeg meg på det! Tusen takk for svar alle sammen! [:D] Ja, er enig i at det vikrtigste er at ejg føler meg komfortabelt i noe, men jeg har null peiling på mote og sammensetninger.. hehe Derfor spør jeg dere for dere er så flinke til å gi ærlige svar! [:D]

Men til den tunikaen så har jeg sko med bittesmå paljetter, så de er litt "bling bling" men ikke for mye, på en måte... Vanskelig å forklare! MEn om jeg får kjøpt strømpebukse i morgen, så skal jeg tabilde av nytt antrekk og skoene! hehe

Den tunikaen er jo brunt, i... Fremdeles gå for svart? Da prøver jeg meg på det! Tusen takk for svar alle sammen! [:D] Ja, er enig i at det vikrtigste er at ejg føler meg komfortabelt i noe, men jeg har null peiling på mote og sammensetninger.. hehe Derfor spør jeg dere for dere er så flinke til å gi ærlige svar! [:D]

Men til den tunikaen så har jeg sko med bittesmå paljetter, så de er litt "bling bling" men ikke for mye, på en måte... Vanskelig å forklare! MEn om jeg får kjøpt strømpebukse i morgen, så skal jeg tabilde av nytt antrekk og skoene! hehe

ja gjør det[:)]

Mellomtykk! 

Hæ? Tuller du eller?
Du spurte om du skulle ta tynn eller mellomtykk strømpebukse jo!

Unnskyld! Det slitne hodet mitt missforstod! hihi [;)]

Ja, jeg tok poenget! hihi [8D]

en sånn ullen kjole ville jeg heller tatt støvletter til,ikke fine pumps! så om du tar sort genser og sorte støvletter synes jeg lilla strømpis er stilig,den synes jo bare fra knærne og opp da! :) ville faktisk heller hatt en nål el noe isteden for smykket,synes det ble for røff kjole! men du må ikke ha noe. fint om du setter opp håret og har ørepynt helelr bare!!

lykke til!

Sånn i utgangspunktet så synes jeg kjolen ble litt kjedelig og det ble litt mye med det lilla.

Har du prøvd med et belte under puppene eller på rundt midjen?

Det er ofte kjempe fint, men det er jo ikke alltid det passer, så du må jo bare prøve :)

Ellers ville jeg valgt, som de andre sier her, svart strømpebukse, og en topp der armene ikke stikker utenfor.

Kan du ikke prøve, og så legge ut noen nye bilder?

Men uansett, så er det aller viktigste at DU føler deg vel i det du skal gå i [:)]

ville ikke hatt tynn strømpebukse, og ikke lilla, og personlig ville jeg nok ikke brukt den kjole-genser-saken i det hele tatt egentlig... du har ikke en "liten sort en" ellerno da?:) 

Nei, tror ikke ejg skal klemme meg inn i noen liten sort... Har ikke ben eller kropp generet til det! [;)]

Nopp!

Hadde funnet noe helt annet.
Og aldri lille strømpebukse i sann glinsestoff!

Mellomtykk! 

hva var galt med det? [&:] hun svarte jo bare på om du skulle ha tykk eller mellomtykk strømpebukse vell [&:]

sorri, så ikke at 1000 andre hadde svart [8D]

Fikk du bestemt deg ang antrekk?

Er jo pyntet med en litt lang v-halset tunika over en trang olabukse med høye støvletter også...[:)]

som nevnt før, bytt til sort, dropp lilla
men synes absolutt du kan ha sort genser inni om du er en frysepinn

har du sort hjemme så du kan ta nye bilder?[:)]

og jeg ville heller hatt støvletter enn pumps til[:)]

Back
Topp