trenger hjelp...amme-BH!!

Det va de eg meinte ja...
 
Kan være at dem meine det e et eget rom som du kan legge innlegg i... Så dem ikkje ligg laus...
Tvile før at det følg med, må sikkert kjøpe uten om...
Men det går jo ant å bruke innlegg vesst du har fra en anna BH som har uttagbare innlegg...
 
Jeg har kjøpt mine ammebher på Change... de er bare sååå gode å ha på, de har ingen nettbutikk, men tipper de iallefall har butikk i Oslo og.. De har i Tønsberg og i Drammen iallefall[:)]
Jeg sverger til de ammebhene, kjempe god støtte og hold! Litt dyre, nesten 400kr men de er døds gode å ha på![;)]
 
ORIGINAL: lillelambi

ORIGINAL: *Maria.H*

Jeg har kjøpt mine ammebher på Change... de er bare sååå gode å ha på, de har ingen nettbutikk, men tipper de iallefall har butikk i Oslo og.. De har i Tønsberg og i Drammen iallefall[:)]
Jeg sverger til de ammebhene, kjempe god støtte og hold! Litt dyre, nesten 400kr men de er døds gode å ha på![;)]


Oj!! Takk for tipset[:D] har faktisk ikke hørt om den butikken engang[8D]
mn jeg ser på nettet at dem har den flere steder hvor jeg "ferdes"[:D]
Både Lillestrøm Torv, Stovner senter og Oslo City blandt annet[;)] yeah..
Da blir det hvertfall en tur på Stovner senter på fredag![:)]


Ingen årsak[:)] De selger den ammebhen i hvit i butikken, hvis man ville ha svart så måtte man bestille den.. Vet ikke hvordan det er nå... jeg har to hvite da[:)]
 
Jeg hadde noen allrighte fra Lindex! De var i nærheten av den grønne du har avbildet.
 
Men bruker du ikke noe ammeinnlegg eller noe?
 
Jeg brukte mye noen sånne ammetopper som liknet litt på treningstopper med inkl bhstøtte. Også hadde jeg ammeinnlegg inni. Da følte jeg at jeg fikk "isolert" nok[;)] og jeg har aaaaaaaaaaaaaabsolutt ikke store pupper[8D] men de blir jo større med melk[;)]
 
ORIGINAL: lillelambi

ORIGINAL: Dragemamma

Jeg hadde noen allrighte fra Lindex! De var i nærheten av den grønne du har avbildet.

Men bruker du ikke noe ammeinnlegg eller noe?

Jeg brukte mye noen sånne ammetopper som liknet litt på treningstopper med inkl bhstøtte. Også hadde jeg ammeinnlegg inni. Da følte jeg at jeg fikk "isolert" nok[;)] og jeg har aaaaaaaaaaaaaabsolutt ikke store pupper[8D] men de blir jo større med melk[;)]


Jeg brukte ameinnlegg sist, men det var mest fordi jeg ville ha størrre pupper i de slappe amme bh`ene. Men jo: jeg lakk i begynnelsen,
så måtte ha det uansett da, ja[;)]

Jeg får vel sjekke Lindex også, da[;)]

Hvor fikk du de ammetoppene fra, da?? Også Lindex??[;)]

 
Ja de var også fra lindex. Men de er tynne assa. Syns det er greit med ammeinnlegg i dem[;)]
 
ORIGINAL: lillelambi

ORIGINAL: *Maria.H*

ORIGINAL: lillelambi

ORIGINAL: *Maria.H*

Jeg har kjøpt mine ammebher på Change... de er bare sååå gode å ha på, de har ingen nettbutikk, men tipper de iallefall har butikk i Oslo og.. De har i Tønsberg og i Drammen iallefall[:)]
Jeg sverger til de ammebhene, kjempe god støtte og hold! Litt dyre, nesten 400kr men de er døds gode å ha på![;)]


Oj!! Takk for tipset[:D] har faktisk ikke hørt om den butikken engang[8D]
mn jeg ser på nettet at dem har den flere steder hvor jeg "ferdes"[:D]
Både Lillestrøm Torv, Stovner senter og Oslo City blandt annet[;)] yeah..
Da blir det hvertfall en tur på Stovner senter på fredag![:)]


Ingen årsak[:)] De selger den ammebhen i hvit i butikken, hvis man ville ha svart så måtte man bestille den.. Vet ikke hvordan det er nå... jeg har to hvite da[:)]


men du? du skrev forresten ikke hvordan AmmeBH det var... kan du beskrive de?? Er det med spiler/uten, med "padding"/uten ???


hehe, glemte jo det jeg, er jo ikke sikkert du liker sånn type bh da...Det er spiler i dem, det er ikke padding eller push up bh ... men synes alikevel de er veldig gode å ha på med eks innlegg i.. det er jo selvfølgelig smak og behag, jeg har ikke veldig store pupper heller så de sitter bra uansett form da[8D]
Søstern min bruker også den typen og hun har enda større og hun er også veldig fornøyd.. men er jo også smak og behag da[:)]
 
de har fiiine amme-bh`er på kappAhl, som ser ut som vanlige bh`er, med push-up[;)]
 
Back
Topp