trenger hjelp...amme-BH!!

Må du bruke amme BH da???
 
Svigersøster brukte aldri ammeBH... (ho har åsså små).... Eg har heller ikkje såå store, men det blei ganske masse større da eg hadde melk....
Eg brukte det litt men det va før at eg lakk så masse så eg måtte ha ekstra innlegg og da sog det bærre domt ut me mine push up[;)]
 
Må jo ikke ha ammeBH, mange som ikkje bruke de.. Svigersøster tok ned stroppen og "bretta" ned BH.... funga fint det!!!!
 
Eg fant nåen på spar kjøp som ikkje tar heile overkroppen.... veldig fornøyd me de!
 
 
ORIGINAL: lillelambi

ORIGINAL: Ajja

Må jo ikke ha ammeBH, mange som ikkje bruke de.. Svigersøster tok ned stroppen og "bretta" ned BH.... funga fint det!!!!

Eg fant nåen på spar kjøp som ikkje tar heile overkroppen.... veldig fornøyd me de!



hmm...jeg vil nok ha ammeBh uansett, altså...[;)]

sparkjøp?? okey? Klarer du å finne fram en link?[:D]

 
Her e link.... (om eg får det tel da)
http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainWinter08/PID-760507(SparBase).aspx
 
meine egentli dem hadde mer en denna, men fant ikkje... hm....
 
 
ORIGINAL: lillelambi

ORIGINAL: Ajja

Må du bruke amme BH da???

Svigersøster brukte aldri ammeBH... (ho har åsså små).... Eg har heller ikkje såå store, men det blei ganske masse større da eg hadde melk....
Eg brukte det litt men det va før at eg lakk så masse så eg måtte ha ekstra innlegg og da sog det bærre domt ut me mine push up[;)]


må vel ha amme-bh, vel?? ellers må jeg jo ta av hele bh`en!? høres veldig tungvindt ut...[8D] mine ble større når jeg hadde melk, men det var bare den
første uka eller noe, tror jeg...så krympet de og ble enda mindre enn jeg noengang hadde husket..hehe..for de hadde vært litt større enn normalt mens jeg gikk gravid
(sånn som nå). Gruer meg til å miste puppene helt etter jeg har født..sånn som sist. Derfor liker jeg å gå gravid. Har litt pupper hvertfall[8D] hihi!


Kjenner meg VELDIG igjen her [8D]
 
Meeeeen har du sett motebilde nu før tia så e det jo faktisk litt "in" at BH'n vises??!!!!
 
E jo egentli ikkje stygt om man ikkje har blonde BH da...
 
ORIGINAL: lillelambi

ORIGINAL: Ajja

Enda en.......
http://shop.hm.com/no/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_MAM_UND2


Eg brukte amme BH me spiler.... da syns eg den hold puppan liiiitt meir oppe.....


det var samme link[;)] (er ikke så lett å linke fra h&m sine sider)

ja, jeg bruker alltid bh`er med spiler.......(bare dumt det kan tette melkegangene...[&:])

 
Jajaja du finn den sikkert[8D]
 
Ja har hørt at det kan stenge melkegangan, men det gjorde dem virkelig ikkje hos meg... Eg hadde masse melk og det kom i strie strømma... hehe..
Ja bruker spile BH nu og, men di amme BH'n eg har e me spile...
Spurte jordmora om det va tilfelle og da sa ho bærre at om det skulle skje måtte BH'n være veldig stram og nesten for liten for meg..
 
Back
Topp