Trenger hjelp 12 dager etter ovitrelle og svak svak strek

Så moro :-D Gratulerer!!!!
 
Hurra! Gratulerer! Da ligger vi ganske likt! Jeg har testdato onsdag, men testet positivt i helgen:):):)
Så gøy! Da må vi følge hverandre :) hva er din historie? :) har dere prøvd lenge? Har dere brukt assistert befruktning eller naturlig? Vi er to jenter, brukt inseminasjon :)
 
Så gøy! Da må vi følge hverandre :) hva er din historie? :) har dere prøvd lenge? Har dere brukt assistert befruktning eller naturlig? Vi er to jenter, brukt inseminasjon :)

Vi var så heldige å få en liten jente fra ivf (ICSI) i 2014 etter noen år med prøving. Fikk henne på 2. ferskforsøk. Nå er vi i gang med søskenforsøk, foreløpig bruker vi av eggene vi fikk på frys på samme forsøk som vi fikk jenta vår. Hadde et fryseforsøk tidlig i høst, men det endte i tidlig sa og krevde masse oppfølging. Denne gangen har vi hatt innsett i naturlig syklus. Det er det vel kanskje når dere har inseminasjon også?
Har dere prøvd flere ganger eller er dere ny i gamet?
 
Vi var så heldige å få en liten jente fra ivf (ICSI) i 2014 etter noen år med prøving. Fikk henne på 2. ferskforsøk. Nå er vi i gang med søskenforsøk, foreløpig bruker vi av eggene vi fikk på frys på samme forsøk som vi fikk jenta vår. Hadde et fryseforsøk tidlig i høst, men det endte i tidlig sa og krevde masse oppfølging. Denne gangen har vi hatt innsett i naturlig syklus. Det er det vel kanskje når dere har inseminasjon også?
Har dere prøvd flere ganger eller er dere ny i gamet?

Oi! Så heldige dere er! Så herlig, hva heter hun? :) vi er på navnediskusjonen om dagen. Håper det klaffer for dere denne gangen, kjedelig å høre at dere hadde en sa :( det er min største frykt.

Det klaffet på første forsøk hos oss. Jeg har pcos, og måtte bruke mye hormoner osv. Men føler oss heldig! ❤️
 
Oi! Så heldige dere er! Så herlig, hva heter hun? :) vi er på navnediskusjonen om dagen. Håper det klaffer for dere denne gangen, kjedelig å høre at dere hadde en sa :( det er min største frykt.

Det klaffet på første forsøk hos oss. Jeg har pcos, og måtte bruke mye hormoner osv. Men føler oss heldig! ❤️
Forstår pcos er utfordrende! Så utrolig bra at de har klart å finne rett hormoner og doser med en gang da! Satser på det holder hele veien for oss begge!
Sa er jo fryktelig skummelt. Og utrolig fælt når det står på! Men mye mindre belastende nå når vi har vårt lille gull fra før, så jeg syns ikke det har vært så synd i meg denne gangen. Nå vet vi jo at det går an hvis vi bare er tålmodige denne:)
Vil ikke si navnet hennes her. Det er ikke blant de mest populære, men ikke helt ukjent heller. Men spennende med navnediskusjoner! Samlet på navn på en liste lenge før jeg ble gravid sist, men når det kom til stykke og vi skulle velge var det ikke et eneste jeg faktisk ville valgt til babyen min. Så mye tid brukt på veldig lite for å si det sånn:) får prøve å være mer realistisk når jeg tenker på alternativer denne gangen.
Tenker dere likt når det kommer til navn?
 
Forstår pcos er utfordrende! Så utrolig bra at de har klart å finne rett hormoner og doser med en gang da! Satser på det holder hele veien for oss begge!
Sa er jo fryktelig skummelt. Og utrolig fælt når det står på! Men mye mindre belastende nå når vi har vårt lille gull fra før, så jeg syns ikke det har vært så synd i meg denne gangen. Nå vet vi jo at det går an hvis vi bare er tålmodige denne:)
Vil ikke si navnet hennes her. Det er ikke blant de mest populære, men ikke helt ukjent heller. Men spennende med navnediskusjoner! Samlet på navn på en liste lenge før jeg ble gravid sist, men når det kom til stykke og vi skulle velge var det ikke et eneste jeg faktisk ville valgt til babyen min. Så mye tid brukt på veldig lite for å si det sånn:) får prøve å være mer realistisk når jeg tenker på alternativer denne gangen.
Tenker dere likt når det kommer til navn?
Ja, det var veldig bra at de fant ut det. Har et veldig godt inntrykk av klinikk Hausken og kan virkelig anbefale de ;) spennende med navnediskusjonen ja. Så mange fine navn, men det er litt som du sier.. Ikke så mange man vil ha til egne barn :) vi er enige om et guttenavn, ellers er vi ganske uenige :p men vi finner nok et :) hva gjør du i dag da? :)
 
Hei☺️jeg vet ikke om det er noen her lenger..
Jeg er på dag 11 etter ovitrelle.
Testen idag ble mye sterkere enn igår.. kan det være babystrek?
 
Hei☺️jeg vet ikke om det er noen her lenger..
Jeg er på dag 11 etter ovitrelle.
Testen idag ble mye sterkere enn igår.. kan det være babystrek?
Ja absolutt :) jeg har nylig testet positiv og var bekymret før om det
Var ovitrelle. Etter 11 dager skal en i utgangspunktet ikke slå ut, men kan på noen få slå ut, men da veldig svak. Har du bilde av testen?
 
GetAttachmentThumbnail
GetAttachmentThumbnail
GetAttachmentThumbnail
GetAttachmentThumbnail
 
Krysser fingrene for at du får en positiv teste rekke :)

Koselig at du spør :) Har nå hatt 5 innsettinger. Har blitt gravid på 3 av 5 av de, men har dessverre mistet alle gangene. Har blitt utredet for habituell abort og ingen feil funnet på noen av oss. Har nå vært i kontakt med Maigaard, som tenker anderledes enn her i Norge. Har lyst prøve noe nytt, så derfor blir det et forsøk der fremfor offentlig. Starter opp på spray 19 februar. Er veldig spent. :)
Hvilke nye ting forslo Maigaard?
 
Back
Topp