Trenger hjelp 12 dager etter ovitrelle og svak svak strek

ImageUploadedByBV Forum1454517881.368630.jpg
denne er tatt bilde av etter 4 min, noen som ser en strek? Synes jeg ser noe...
 
ImageUploadedByBV Forum1454518062.676953.jpg
denne er etter 10 min :)

Er på tiende dagen etter inseminasjon. Ovitrelle ble satt lørdag dvs. For 11 dager siden....veldig i tvil nå! Hva tror dere? Tenker at jeg ikke tørr og håpe og at det sikkert er ovitrelle som henger igjen, men er det ikke litt rart at testene er sterkere nå enn de var?
 
Ser ut som strekene blir sterkere igjen. :) Blir spennende de neste dagene. Krysser fingrene for deg!
 
Tørr ikke å tro det helt enda!! Alt for mange faremomenter med ovitrelle, og testtid og alt mulig.. Men så gøy at du sier det! Håper du kan rope det om noen dager! Hadde vært utrolig gøy! Owæ!

Testene øker ikke på Ovitrelle, da blir de svakere. En økning er ikke noe annet enn et godt tegn ;)
Hadde du tatt en digital nå, så hadde den nok slått ut ser jeg på streken :)
 
Testene øker ikke på Ovitrelle, da blir de svakere. En økning er ikke noe annet enn et godt tegn ;)
Hadde du tatt en digital nå, så hadde den nok slått ut ser jeg på streken :)

Oj! Nå blir jeg litt sjokkert her altså, mener du det? Men med digital mener du de der som er ukeindikator på? Har bare en ukeindikator, tenkte å spare den litt. Men har to sånne fra cb med sånn pluss? Når synes du jeg skal ta den?
 
Digitale (CBD) burde du vente med synes jeg, tror ikke du ville fått positiv nå - det er akkurat litt for tidlig tror jeg. (Digitale finnes med og uten ukeindikator.) Det kan være du akkurat er innenfor å få "Gravid", men det er så dyr test og fryktelig kjedelig å få "Ikke gravid". Jeg har fått "Ikke gravid" på sånn strek som du har.

CB+ er nokså like som disse strimlene, så der vil du få svakt kryss. :)



Jeg fikk negativ digital ("Ikke gravid") i samme urin som denne testen her:

Streken syntes etter 1 minutt etter dypping, men jeg tok ikke bilde før 10 minutter.

Etter 10 minutter:
1454520147311.jpg


Tørr:
1454520130306.jpg
 
Last edited:
Oj! Nå blir jeg litt sjokkert her altså, mener du det? Men med digital mener du de der som er ukeindikator på? Har bare en ukeindikator, tenkte å spare den litt. Men har to sånne fra cb med sånn pluss? Når synes du jeg skal ta den?

Ja, det mener jeg. Her er et bilde hvordan min strimmel såg ut tørr når jeg fikk positiv digital. Som du ser, så har du like sterk strek. :)
b75e9b24dcbd31466708f4c7f14b07a5
 
Ja, det mener jeg. Her er et bilde hvordan min strimmel såg ut tørr når jeg fikk positiv digital. Som du ser, så har du like sterk strek. :)
b75e9b24dcbd31466708f4c7f14b07a5
Oj! Den var ikke så sterk som jeg trodde de måtte være! Så gøy :) da er det mulig jeg tar en plusstest i morgen hvis bt fortsatt er sterk eller sterkere :) Tusen takk for god info!
 
Digitale (CBD) burde du vente med synes jeg, tror ikke du ville fått positiv nå - det er akkurat litt for tidlig tror jeg. (Digitale finnes med og uten ukeindikator.) Det kan være du akkurat er innenfor å få "Gravid", men det er så dyr test og fryktelig kjedelig å få "Ikke gravid". Jeg har fått "Ikke gravid" på sånn strek som du har.

CB+ er nokså like som disse strimlene, så der vil du få svakt kryss. :)



Jeg fikk negativ digital ("Ikke gravid") i samme urin som denne testen her:

Streken syntes etter 1 minutt etter dypping, men jeg tok ikke bilde før 10 minutter.

Etter 10 minutter:
Vis vedlegget 160104

Tørr:
Vis vedlegget 160103

Okei, jeg tror jeg venter litt med ukeindikatoren:) får se om jeg klarer å holde meg til bt en stund til. VELDIG spent på testene i morgen. Hva gjør jeg hvis de går ned igjen? :eek:

Det var kjapt å se streken etter 1 min! Var den like sterk som etter 10 min også? Begynner å bli litt redd ettersom jeg ikke følte jeg kunne se strek før etter 4 min. Men håpet er stort nå:) men tørr ikke å juble eller noe, må nok ha litt is i magen:)

Tusen takk for at du tar deg tid til å svare! Jeg er så takknemlig! :)
 
Okei, jeg tror jeg venter litt med ukeindikatoren:) får se om jeg klarer å holde meg til bt en stund til. VELDIG spent på testene i morgen. Hva gjør jeg hvis de går ned igjen? :eek:

Det var kjapt å se streken etter 1 min! Var den like sterk som etter 10 min også? Begynner å bli litt redd ettersom jeg ikke følte jeg kunne se strek før etter 4 min. Men håpet er stort nå:) men tørr ikke å juble eller noe, må nok ha litt is i magen:)

Tusen takk for at du tar deg tid til å svare! Jeg er så takknemlig! :)

De skal ikke gå ned igjen. ;) Når testene er så svake så kan det svinge litt når man tester ofte da, fordi det er ulik mengde fargestoff i hver test, man har ulik konsentrasjon på urinen osv. Og du trenger bare bittelitt sterkere strek før jeg vil si at du helt sikkert får "Gravid" på digital test også.

Nei, den kom til synes etter 1 minutt, men ble gradvis sterkere. Streken på billigstrimlene blir egentlig sterkere og sterkere i rundt 20 minutter - selv når de er veldig sterke. :)

Strek etter 4 minutter er perfekt start det. Når man tester tidlig kan det fint starte med "noe" etter 15 minutter. Streken kommer raskere og raskere for hver/annenhver dag, og blir gradvis sterkere og sterkere. :)

Her kan du forresten se hvorfor du fint kan bruke CB+ med en gang du får strek på strimmelen altså, trenger ikke vente på sterk strek for p bruke CB+. Hovedforskjellen på CB+ og billigstrimmel er jo at CB+ er en dyr strimmel (det ligger en strimmel inni den harde plasten liksom):
ImageUploadedByBV Forum1454521270.144322.jpg


ImageUploadedByBV Forum1454521287.143589.jpg


ImageUploadedByBV Forum1454521297.352340.jpg
 
Men dette er definitivt ikke skyggestreker? Har lest så mye om de og er litt redd at det kan være det.. :/

Når streken har riktig farge (rosa i dette tilfellet) og kommer til riktig tid (innen 5 minutter på disse testene) så er det ikke skyggestrek. :)
 
De skal ikke gå ned igjen. ;) Når testene er så svake så kan det svinge litt når man tester ofte da, fordi det er ulik mengde fargestoff i hver test, man har ulik konsentrasjon på urinen osv. Og du trenger bare bittelitt sterkere strek før jeg vil si at du helt sikkert får "Gravid" på digital test også.

Nei, den kom til synes etter 1 minutt, men ble gradvis sterkere. Streken på billigstrimlene blir egentlig sterkere og sterkere i rundt 20 minutter - selv når de er veldig sterke. :)

Strek etter 4 minutter er perfekt start det. Når man tester tidlig kan det fint starte med "noe" etter 15 minutter. Streken kommer raskere og raskere for hver/annenhver dag, og blir gradvis sterkere og sterkere. :)

Her kan du forresten se hvorfor du fint kan bruke CB+ med en gang du får strek på strimmelen altså, trenger ikke vente på sterk strek for p bruke CB+. Hovedforskjellen på CB+ og billigstrimmel er jo at CB+ er en dyr strimmel (det ligger en strimmel inni den harde plasten liksom):
Vis vedlegget 160108

Vis vedlegget 160109

Vis vedlegget 160110
Dette var oppklarende altså!! :) du er et geni. Har masse murringer i magen nå, vet ikke om jeg innbiller meg det eller hva.. Veldig spennende nå! Håper så at dette går veien! Skal ta en ny test i morgen tidlig.. Skal poste da så får dere følge med:) så flott at 4 min. Er en god start:)
 
Back
Topp