Trenger frokost tips

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Småen må ha med seg frokost i barnehagen. Han er virkelig ikke noe glad i brød og derfor er det ønskelig fra min og bhg sin side at han har noe annet enn brød.

Jeg kommer foreløpig på:
lapper/pannekaker
Havre yoghurt
Smoothie

Har dere flere tips? Det må være mulig å kunne lage melke og soya fritt også :)
 
Havregrøt eller havrefras.
Yoghurt med brød i.

Havrefras kan jeg sjekke ut :) havregrøt og yoghurt med brød vil han ikke spise.. han er ganske vanskelig i kosten, samt småspist og virkelig behov for det han kan få i seg...
 
Kanskje jeg skal prøve det i morgen, har jo ost han tåler. Men han spiser jo ikke mais eller paprika så må finne noe annet å putte i de :p
Her er det bare å bruke fantasien :)
Jeg har av og til erstatta melken med enten soya melk eller havremelk. Det har funker kjempefint :)
Mener å huske at sønnen din reagerte litt på melk?
 
Her er det bare å bruke fantasien :)
Jeg har av og til erstatta melken med enten soya melk eller havremelk. Det har funker kjempefint :)
Mener å huske at sønnen din reagerte litt på melk?

Det var noe med den fantasien da, jeg sliter litt med den om dagen Haha
Ja melken må erstattes med havremelk eller kokosdrikk, han regnes som hyperallergisk så ja her må det lages uten melk :p
 
Vet ikke hvordan han er med konsistenser, men hva med most banan, avocado, havregryn og vaniljeyoghurt? Kjempegodt - vår gutt elsket det:)
 
Vet ikke hvordan han er med konsistenser, men hva med most banan, avocado, havregryn og vaniljeyoghurt? Kjempegodt - vår gutt elsket det:)

Han spiste mye banan og avokado mos tidligere, men det vil han ikke ha lenger :p
 
Lite som falt i smak :p eggene gikk i gulvet og matmuffinsene så han bare dumt på Haha men kjøpte havre puter og de spiser han da :D
 
Back
Topp