Trenger at dere

Ånei, håper det er helt uskyldig blødning!
Jeg blødde ofte i svangerskapet sist, og legene fant aldri noen grunn til blødningene. Og ut kom et friskt og flott barn :)

Krysser fingre for at dette går bra :)
 
Ånei, håper det er helt uskyldig blødning!
Jeg blødde ofte i svangerskapet sist, og legene fant aldri noen grunn til blødningene. Og ut kom et friskt og flott barn :)

Krysser fingre for at dette går bra :)
 
Ånei, håper det er helt uskyldig blødning!
Jeg blødde ofte i svangerskapet sist, og legene fant aldri noen grunn til blødningene. Og ut kom et friskt og flott barn :)

Krysser fingre for at dette går bra :)
 
Jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå bra Du fortjener SÅ en liten oktoberbebi
 
Har grått i hele dag, og merker jeg er veldig sliten av det.
Vil tenke at dette skal gå bra, men klarer ikke helt.
Da er det godt jeg har dere i alle fall <3
 
Her er alt krysset og alle tankene går til dere. Dette SKAL gå bra! For jeg har troen på at det finnes litt rettferdighet igjen i verden!
Glad i deg <3
 


SunShin skrev:
Her er alt krysset og alle tankene går til dere. Dette SKAL gå bra! For jeg har troen på at det finnes litt rettferdighet igjen i verden!
Glad i deg <3


Glad i deg og, beste! <3
 
Har tenkt masse på deg, snuppa... Uff...syntes du hadde fortjent et bekymringsfritt svangerskap...

Åh, jeg gleder meg til vi sitter på Egon med flere barn hver og "ler" av hele situasjonen... "Husker du da"...
Da blir disse dagene sett på som dagene da vi alle gikk med hjerte i halsen... Med andre ord, så holder jeg deg i hånda akkurat og og krysser hver celle i kroppen!

emoticon
 
Har tenkt masse på deg både i går og dag, håper inderlig at den lille spiren holder seg på plass og at du føder et vakkert og velskapt barn!! 
 
Tenker på deg kakken! 
Krysser alt jeg har for at alt er bra med lille.

Klem!
 


yr^ skrev:
Sender så mange positive, gravide tanker til deg som eg kan.
Håper på det aller beste at spiren sitter, og at alt går bra!

Klem! klem!





 
Nå fikk jeg skikkelig vondt inni meg... var innom FS en periode i høst, og da la jeg merke til deg, Kakken. Så omtenksom og hyggelig, og godt likt! Jeg var på en runde innom de forskjellige terminforumene, og kom over denne tråden nå, og jeg kjente at det stakk i hjertet... Det er noen som setter seg litt mer "fast" i en enn andre, og selv om jeg ikke hadde noe direkte kontakt med deg, så heiet jeg på deg hele veien. Og jeg vil forsette med i enda sterkere grad nå! Jeg sender sterke gode tanker deres vei, og ber om at det kommer et rettferdig resultat ut av denne situasjonen for dere. Jeg unner dere ALT det beste, kakken! Tar dere med meg i tankene, og sender så positive tanker som tenkes kan! (ble langt det her...men ord blir så fattige, når man vet at noen ikke har det bra..)

Klem til degemoticon
 


VårAndreLykke skrev:
Nå fikk jeg skikkelig vondt inni meg... var innom FS en periode i høst, og da la jeg merke til deg, Kakken. Så omtenksom og hyggelig, og godt likt! Jeg var på en runde innom de forskjellige terminforumene, og kom over denne tråden nå, og jeg kjente at det stakk i hjertet... Det er noen som setter seg litt mer "fast" i en enn andre, og selv om jeg ikke hadde noe direkte kontakt med deg, så heiet jeg på deg hele veien. Og jeg vil forsette med i enda sterkere grad nå! Jeg sender sterke gode tanker deres vei, og ber om at det kommer et rettferdig resultat ut av denne situasjonen for dere. Jeg unner dere ALT det beste, kakken! Tar dere med meg i tankene, og sender så positive tanker som tenkes kan! (ble langt det her...men ord blir så fattige, når man vet at noen ikke har det bra..)

Klem til degemoticon


Nå gråter jeg enda mer. Takk for at du er du og trøster meg så godt du kan 
 
off, dette var ikke kjekt å lese :( krysser alt som kan krysses !!! du fortjener at dette skal gå bra !!!! sender deg en god klem <3 dette SKAL gå bra !!

 
krysser fingre! Gode ønsker til deg.
 

Nei å nei:( Ikke mist håpet kjære deg! Jeg skal tenke på deg og krysse alt jeg har om at den lille klorer seg fast.

Mange tanker til deg <3

 
Krysser alt jeg har for deg. Store klemmer sendes i bøttevis.
 
Krysser alt som krysses kan!
Husker deg godt fra når jeg var aktiv for 2 år siden. Og ble så glad når jeg så deg her inne, fått med meg litt av historien deres. Masse lykke til, har deg i tankene mine!
 
Takk nok en gang jenter. Dere er best! <3
Føler jeg har levd i en boble siden onsdag. Skal bli godt når det blir mandag, så får man ta det som kommer da
 
Back
Topp