Trenger at dere

Kakken

Forumet er livet
VIP
krysser og ber til høyere makter for meg!

Nå er jeg bare fryktelig sliten og har grått siden i går kveld.
Som nevnt her tidligere så fikk jeg brun utflod på fredag. På tirsdag begynte det å komme litt blod. I går hadde jeg veldig menssmerter og har blødd som ved mens siden i natt/dag tidlig. Slimete og koagulert. Jeg var hos fastlegen i går og skulle tilbake på mandag for å ta ny prøve. Men mannen min ringte Riksen istad. Så da skal vi heller dit på mandag, så vi kan få resultatet med en gang.

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg hvis dette betyr at jeg mister nå emoticon
Hvis spira ikke klarer seg, så vet jeg jo at det er en grunn til det. Men veien hit har vært så fryktelig lang, og da mister jeg virkelig håpet. 
 
Sender så mange positive, gravide tanker til deg som eg kan.
Håper på det aller beste at spiren sitter, og at alt går bra!

Klem! klem!


 
emoticonLykke til, håper alt er vel og at spira bare tuller litt med deg der den sitter trygt festet i magen!! 
 
Men stakkars deg. Må du vente så lenge? Hva med en hastetime hos privat gynekolog? Da får du svar med en gang og slipper usikkerheten i det minste. Krysser og håper for deg!
 


Ylva82 skrev:
Men stakkars deg. Må du vente så lenge? Hva med en hastetime hos privat gynekolog? Da får du svar med en gang og slipper usikkerheten i det minste. Krysser og håper for deg!


Har ikke tenkt på det. Men er for tidlig med UL. Så derfor de tar blodprøve for å sjekke hcg-stigninga
 
Takk jenter
 
Nei nei nei, dette kan ikke være sant! Det må bare ikke være sant! Krysser alt jeg har for at det skal gå bra, du fortjener det virkelig!! Vet bare så altfor godt hvordan du har det, det føles veldig urettferdig at vi som sliter slik med å bli gravide skal oppleve å miste også! Men for all del, kjære deg, ikke gi opp håpet! Vet at det føles håpløst og vondt akkurat nå, men nå vet du at du KAN bli gravid, du vet at du kan få hjelp, og jeg vet at du kommer til å bli mor en dag! Du har all min medfølelse for at veien dit er så full av hindringer! Stor klem, vennen, håper alt jeg kan for deg så lenge jeg kan!
 
De kan se om det går galt på ul selv om det er tidlig faktisk.. De ser slintrer og ujevnheter eller noe sånt. Jeg krysser alt jeg har for at det går bra! Bestill deg en ul, så får du svar litt raskere!
 


Chuma skrev:
Nei nei nei, dette kan ikke være sant! Det må bare ikke være sant! Krysser alt jeg har for at det skal gå bra, du fortjener det virkelig!! Vet bare så altfor godt hvordan du har det, det føles veldig urettferdig at vi som sliter slik med å bli gravide skal oppleve å miste også! Men for all del, kjære deg, ikke gi opp håpet! Vet at det føles håpløst og vondt akkurat nå, men nå vet du at du KAN bli gravid, du vet at du kan få hjelp, og jeg vet at du kommer til å bli mor en dag! Du har all min medfølelse for at veien dit er så full av hindringer! Stor klem, vennen, håper alt jeg kan for deg så lenge jeg kan!

Jeg vet at du vet alt om dette, desverre emoticon
Håper det finnes en meningen med dette. Takk for gode ord og en stor klem til deg! <3
 
Tenker masse på deg!
 
Jeg merker at jeg blir ordfattig, huff kjære deg. Håper virkelig at spiren har det bra. jeg tenker masse på deg og ber til høyere makter. Masse lykke til :)
Sender deg en varm kos
 
Ja, du er litt kortere på vei enn meg, så da synes vel ikke så mye på UL. Hold ut så godt du kan.
 
Håper det bare er falsk alarm og at spiren forblir. Lykke til.

PS, jeg var på ultralyd i uke 5+6 og da kunne gyn. se plommesekk, hjerte osv..
 
Tusen takk igjen. Glad jeg har dere og takk for all fin støtte <3
 
Tusen takk igjen. Glad jeg har dere og takk for all fin støtte <3
 
heier på deg kakken!
 
Jeg krysser alt jeg har for at spira fortsatt klamrer seg fast der inne!!!
 
Back
Topp