Trener du?

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, trener du? Ofte? Hva trener du? Liker du det eller gjør du det fordi du vet at det er godt for deg?

Nei [emoji85]

Nei. Blir bare noen få trilleturer i løpet av uka.

Lite av det. Men i perioder er det litt turgåing ute og på tredemølla.

Jeg gå/løper en 14,5 km 2-3 ganger i uken

Har barselspermisjon akkurat nå :)
Men jeg trener ellers aerobic. Blir godt å komme igang igjen, men jeg kommer nok ikke til å få trent så ofte som jeg gjorde i svangerskapet. Men det blir nok tid til trilletur er framover når kroppen kommer til hektene igjen :)

Ikke nå. Null energi. Men burde begynne.

Trente styrke og likte det godt

Nei. Men går turer. Trente før aktivt fem ganger i uka (3x styrke og 2x intervall-løp), men var for tidskrevende.

Jogger nesten hver dag 30-60 min alt avhengig av tid og krefter :-) alltid elsket det. Men ikke noe mer. Hverdagen ellers er trening mer enn nok.

Litt stopp nå pga graviditeten ikke er grei med kroppen. Jeg har ikke trent så mye pga sykdom, men begynt siste året. Er deilig å merke kondisen kommer seg til litt. Håper å få til en gang i uken igjen til å begynne med.
Har vært poketurer, yoga, vannaerobic, svømming og litt apparater på studio.

Trenger ca 5 ggr/uke. Styrke og utholdenhet (mest løping). Blir gåing og ellipse i stedet for løping nå i siste del av sv.skapet, men har ingen planer om å kaste inn håndkleet selv om jeg er gravid :) Ganske sikker på at det var treningen som gjorde at jeg ikke var helt ødelagt etter fødsel.

Jeg trener som regel 6-7 dager i uken. Styrke 3 dager i uken, og ellers løping, og kanskje en fjelltur om det er fint vær.

Jeg trente kampsport i åresvis, men har tatt en pause dette halvåret. Får se om jeg kommer tilbake til det, men det er utrolig deilig å ikke være så bundet av det å måtte være på en viss plass et visst sted. Er mye friere når jeg heller bare kan løpe meg en tur når det passer meg selv.

Jeg trener hovedsaklig fordi jeg liker det. Det føles godt å bruke kroppen. I tillegg tenker jeg jo på helsen. Jeg skal ikke ende opp som svak og hjelpeløs grunnet muskelsvinn og benskjørhet, som mine bestemødre. Styrketrening er viktig! Det også en kjempegod følelse å kunne løpe uten å holde på å dø etter fem meter.

Nei

Back
Topp