Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva var det med yoga vi skal være forsiktige med? D har ikke jeg hørt. Jeg holder meg til at så lenge d ikke gjør vondt så går d greit.Jeg var egentlig ganske godt i gang med en rutine med yoga og styrketrening før jeg ble gravid, men har hørt at man skal være forsiktig med yoga i første trimester - og siden jeg trener hjemme og ikke har noen instruktør å rådføre meg med så droppet jeg yogaen. Og da er jeg redd styrketreningen ble med litt ned i dragsuget
Når jeg blir ferdig med eksamen og forhåpentligvis får litt mer energi skal jeg prøve å komme i gang igjen!
Ellers går jeg mye, og leker med treåringen. I disse dager blir man jo anpusten av sånt
Det er helt sikkert overdrevet Jeg leste noe om det hos et yogasted da jeg researchet gravidyoga og lurte på hvorfor alle kursene anbefalte å vente til andre trimester. Tror det er mest opp-ned-greier man kanskje ikke skal gjøre så mye av, men jeg vet ikke hvor mye faktisk belegg det er for det altså. Googlet litt frem og tilbake og de fleste sier det er uproblematisk så lenge man er vant til det. Men siden jeg ikke har holdt på med yoga så lenge og som sagt ikke hadde noen å spørre til råds satte jeg det litt på pause bare i tilfelleHva var det med yoga vi skal være forsiktige med? D har ikke jeg hørt. Jeg holder meg til at så lenge d ikke gjør vondt så går d greit.
Jeg fokuserer på at det ikke skal gjøre vondt. Men kroppen er jo like sterk. Men jeg hører veldig på kroppen min.Jeg trener rundt 4 ganger i uken, 3 ganger styrke og 1 gang noe annet (kondisjon, yoga el.).
Jeg har gått opp til å ta 8-10 rep, men syns det er litt vanskelig å vite hvor mye man kan legge på stangen. Noen av dere andre som har noen erfaringer? Hvordan legger dere opp treningen med tanke på belastning nå sammenliknet med før graviditeten?
Enig denne kvalmen gir seg altså ikkeJeg trener ikke en dritt nå Men tenker å begynne med styrketrening så fort jeg får i meg litt mer mat. Er så kvalm og svimmel om dagen at trening er uaktuelt.