Trener dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Pause nå som jeg er gravid, men trener til vanlig Taekwondo og Hapkido:D

Trener "saltimer" som noen damer holder her lokalt, utrolig bra opplegg. Pleier å være step, tabata, crossfit og ellers kombinasjon av kondisjon og styrke. Ellers er det av og til litt egentrening, og turer i marka.

Sykler til og fra jobb, også sykler jeg hjemme på trimsykkel og prøver å sykle når jeg skal noen sted. Liker å jogge men får betennelser ofte så nå har jeg ufrivillig pause igjen....

Styrke :)

Begynte igjen på mandag.

Egentrening hjemme med snuppa og saltimer på Elixia.

Da går d i Core, strength & Core, yoga og pilates.

Har aldri funnet interessen dessverre, så nei det blir ikke til at det blir prioritert

Pause nå dessverre.. Men spiller innebandy, løper litt ute og er litt fra og til på treningsstudio :p satser på å få trent en del etter fødsel for å være klar til nm 16 :)

Tatt meg fri ;) trente frem til to dager før fødselen..... Bare koser meg i permisjonen ;)

Trente mest styrke før, litt spinning jeg blei gravid men var litt lei.....

Søttemedlem nå på satselixia :P

Styrketrening.
Skal prøve å begynne å jogge, men jeg haaater å bli andpusten.

Styrketrening.
Skal prøve å begynne å jogge, men jeg haaater å bli andpusten.
Ja det er skikkelig ukult! Jeg prøver å få opp kondisen nå, men det er ubehagelig og kjedelig! Men jeg bokser litt nå, punchingbagg. Da setter jeg på en sang på øret og bokser alt jeg klarer til den er ferdig. Så gjør jeg et par rolige styrkeøvelser slik at jeg er aktiv mens pulsen går ned igjen, deretter er det en ny sang på øret og intens boksing. Gjør det 3 ganger. Jeg kan ikke løpe, så det funker bedre for meg. Jeg tror også at det er lurt å distrahere seg selv mens man blir anpusten, ikke la seg selv merke ubehaget liksom.

Ja det er skikkelig ukult! Jeg prøver å få opp kondisen nå, men det er ubehagelig og kjedelig! Men jeg bokser litt nå, punchingbagg. Da setter jeg på en sang på øret og bokser alt jeg klarer til den er ferdig. Så gjør jeg et par rolige styrkeøvelser slik at jeg er aktiv mens pulsen går ned igjen, deretter er det en ny sang på øret og intens boksing. Gjør det 3 ganger. Jeg kan ikke løpe, så det funker bedre for meg. Jeg tror også at det er lurt å distrahere seg selv mens man blir anpusten, ikke la seg selv merke ubehaget liksom.
Det hørtes ut som noe for meg i grunn.

Back
Topp