M
Moderator Heidi
Guest
Hva trener dere om dere gjør det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her desverreHar aldri funnet interessen dessverre, så nei det blir ikke til at det blir prioritert
Ja det er skikkelig ukult! Jeg prøver å få opp kondisen nå, men det er ubehagelig og kjedelig! Men jeg bokser litt nå, punchingbagg. Da setter jeg på en sang på øret og bokser alt jeg klarer til den er ferdig. Så gjør jeg et par rolige styrkeøvelser slik at jeg er aktiv mens pulsen går ned igjen, deretter er det en ny sang på øret og intens boksing. Gjør det 3 ganger. Jeg kan ikke løpe, så det funker bedre for meg. Jeg tror også at det er lurt å distrahere seg selv mens man blir anpusten, ikke la seg selv merke ubehaget liksom.Styrketrening.
Skal prøve å begynne å jogge, men jeg haaater å bli andpusten.
Det hørtes ut som noe for meg i grunn.Ja det er skikkelig ukult! Jeg prøver å få opp kondisen nå, men det er ubehagelig og kjedelig! Men jeg bokser litt nå, punchingbagg. Da setter jeg på en sang på øret og bokser alt jeg klarer til den er ferdig. Så gjør jeg et par rolige styrkeøvelser slik at jeg er aktiv mens pulsen går ned igjen, deretter er det en ny sang på øret og intens boksing. Gjør det 3 ganger. Jeg kan ikke løpe, så det funker bedre for meg. Jeg tror også at det er lurt å distrahere seg selv mens man blir anpusten, ikke la seg selv merke ubehaget liksom.