Trener dere som før? Hvor mye tør dere løfte?

Jeg trener spinning to ganger i uka! Foreløpig går det bra, men er jo litt mer sliten enn før..

Jeg går kun tur med hundene per nå, da jeg har hatt 6 måneder treningsstopp fra fysioterapeut, men har tenkt å trappe opp med iallfall styrketrening. Kommer nok til å be om profesjonell veiledning ifht intensitet og hva som er trygge øvelser.

Jeg trener spinning to ganger i uka! Foreløpig går det bra, men er jo litt mer sliten enn før..

Første svangerskap konkluderte jeg med at jeg ble kvalm av spinning til tross for at jeg generelt ikke var plaget av kvalme. Har ikke prøvd denne gangen, men ettersom det virker som om alle symptomer er litt omvendte denne gangen, bør jeg i grunn prøve :-)

Første svangerskap konkluderte jeg med at jeg ble kvalm av spinning til tross for at jeg generelt ikke var plaget av kvalme. Har ikke prøvd denne gangen, men ettersom det virker som om alle symptomer er litt omvendte denne gangen, bør jeg i grunn prøve :)
Du kan jo teste en rolig time først, og ikke ta deg helt ut første gangen. Vil tro du merker symptomene raskt hvis de kommer!

Back
Topp