Tremånederskrisen

Høres veeeldig kjent ut! Godt å høre at flere har det sånn. Jeg trodde vi hadde fått en rytme med søvn fra 21-04, og ny mating ca. 07, men de siste dagene har han sovet fra kl 20 til 0130 og deretter våknet annenhver time. Mer sutrete på dagtid syns jeg også. Men godt å høre at det er sånn det "skal" være ved denne alderen
 
Tror det er det vi har fått nå. Lykketrollet sover vanligvis fra 20-10, med 2 amminger. Første mellom 3 og 5 og andre mellom 7 og 8. De to siste nettene har hun våknet klokka 2, og deretter spist hver andre time fram til 8.30 og vil da stå opp :eek: i natt var jeg så sliten.
Utrolig slitsomt :( Håper det går fort over :)
 
Her har hun begynt å nekte å sovne om kvelden i tillegg noe som resulterer i hylgrining... Tøff tid dette ❤ hvorfor har ingen snakka om det før 'a? ;)
 
Høres veeeldig kjent ut! Godt å høre at flere har det sånn. Jeg trodde vi hadde fått en rytme med søvn fra 21-04, og ny mating ca. 07, men de siste dagene har han sovet fra kl 20 til 0130 og deretter våknet annenhver time. Mer sutrete på dagtid syns jeg også. Men godt å høre at det er sånn det "skal" være ved denne alderen

Akkurat sånn har vi det også! Slitsomt :( Det varer heldigvis ikke evig. Hilsen ammer for andre gang kl.02.55! o_O
 
TAKK!! For den informasjon.
Jeg har da vørt den som trodde at nå har jeg ikke nok melk lenger OG trodd at hun var syk eller noe.
Normalt altså! Puh
 
Er det samme her også :rolleyes::oops:
 
Noen som er ferdige med denne krisen her? Hvor lenge varer det? ;) I natt sovnet minsten kl 21, så var det mating kl 1, 3, 4.15 og 6.30...
 
Noen som er ferdige med denne krisen her? Hvor lenge varer det? ;) I natt sovnet minsten kl 21, så var det mating kl 1, 3, 4.15 og 6.30...
Tror vi er ferdige nå *krysser fingrene* I går var han en liten solstråle igjen :) Veldig lite gråt. Og i natt sov han fra 21 til 03.30 og så til 06.30. Da bæsja han seg ut og vi sto opp ;) Herligheten har vart i ca 2,5 uke :rolleyes:
 
Noen som er ferdige med denne krisen her? Hvor lenge varer det? ;) I natt sovnet minsten kl 21, så var det mating kl 1, 3, 4.15 og 6.30...
Håper og krysser fingre for at vi er ferdige. Varte vel 2-3 netter med ekstremt mye amming, ca hver andre time fra klokka 00 til klokka 8.30 :( så har vi hatt to netter med 3amminger. I natt ammet hun bare 2ganger heldigvis, og håper det fortsetter med det. Andre gangen var såpass seint at det egentlig regnes som frokost... Så i underkant av ei uke varte det.
 
Merkelig at mine har blitt sånn rett etter den forbaskede tre månder vaksinen. Trur heller det er en sammenheng der. Alle mine har endret seg på dagen de fikk den vaksinen.
 
Dere som har vært gjennom denne, hvor ille ble det? Sitter og lurer på om denne fasen kan være delaktig i humøret hans denne uka. Han hylskriker mer i løpet av et døgn enn det han er rolig jo. :eek:
 
Dere som har vært gjennom denne, hvor ille ble det? Sitter og lurer på om denne fasen kan være delaktig i humøret hans denne uka. Han hylskriker mer i løpet av et døgn enn det han er rolig jo. :eek:
Hos oss var det mye mer gråting, urolig ved puppen, og myye våkning og mat om natta. Og ofte og lite mat :rolleyes: Han kan fortsatt være urolig mår han spiser og gråte litt underveis i maten, men ellers begynner ting å gå seg til :)
 
Hos oss var det mye mer gråting, urolig ved puppen, og myye våkning og mat om natta. Og ofte og lite mat :rolleyes: Han kan fortsatt være urolig mår han spiser og gråte litt underveis i maten, men ellers begynner ting å gå seg til :)
Så bra, hvor lenge har det vart?
 
Dere som har vært gjennom denne, hvor ille ble det? Sitter og lurer på om denne fasen kan være delaktig i humøret hans denne uka. Han hylskriker mer i løpet av et døgn enn det han er rolig jo. :eek:
Siden 17. mai. Men ham har vært plaget med treg mage i tillegg, så det kan ha bidratt til å forlenge perioden
Hvis morgendagen blir like bra som i dag erklærer jeg krisen for over ;)
 
Back
Topp