Trekker meg ut...

villemo80

Kjempeglad og spent <3
Jeg må da trekke meg fra denne gruppa. Var på tidlig ultralyd i går (11+1), og det var over :-( Jeg gleder meg på deres vegne, og ønsker alle lykke til :-)

Veld trist ja :( lykke til videre !

Kjempe trist! Masse lykke til med ny prøving!

Så utrolig leit :( Lykke til videre!

Så leit :/ hadde du blødd i forkant om jeg kan spørre om det? Lykke til videre. Klem

Så trist, hadde du ingen anelse? :( Fikk du vite når det hadde sluttet å utvikle seg? Du trenger ikke svare, er bare så skummelt at sånt skjer uten forvarsel såpass sent i 1. Trimester.

Håper det går bra med deg etter forholdene!
Husk at sjansen for å bli gravid igjen fort er mye større når man nettop har hatt HCG i systemet. Lykke til!

Trist å lese! :( Lei meg på dine vegne

Det var veldig trist å høre. Håper alt går bra med deg og lykke til videre☺️

Hei og takk for all støtte! Det er vanskelig å innse, da kroppen min var liksom klar, jeg hadde fått synlig mage tilogmed, så vi var spent på om det kunne være tvillinger. Jeg og sambo var i ekstase før timen, for vi hadde ingen anelse om det som sku komme. Han var nær besvimelse da vi fikk beskjed. Og jeg ble veldig lei meg. De var også flere leger for å være sikre på at de så det samme. Og alle var enige! Jeg fikk da en tablett, som skulle sette igang prosessen med å få det ut. Det var tungt å svelge den...... Jeg har ikke hatt en eneste blødning, og ingen forvarsel på dette. Jeg veit ikke nøyaktig når det skjedde. Blir lagt inn på sykehus i morgen, og personalet tar nok godt vare på meg. Enorm støtte der i går illefall :-) Det blir en rar følelse i kroppen, en slags tomhet og mye trist. Men det jeg MÅ trøste meg med, er at det trolig var "noe feil" så naturen ville skåne meg for dette seinere, og dermed ble det sånn. Jeg skal rense ut nå, så skal jeg ha mens en gang, så ble vi anbefalt å prøve igjen :-) Håper det går bra da!

Å nei, så utrolig trist! :-( Må være helt ufattelig å gå inn til UL - spente og glade, og når man går ut igjen er livet på nytt snudd på hodet. Håper du greier å holde motet oppe og at dere vil begynne å prøve igjen snart. Sender deg en god klem og ønsker dere lykke til i tiden som kommer <3

Dette var trist lesing. Lykke til videre, og ta godt vare på hverandre.

Back
Topp