trekant ?

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
Noen som har hatt det ?

Nei, og så lenge jeg ikke skifter personlighet totalt kommer jeg heller aldri til å ønske noe tilnærmet en trekant.

Tja... Ble delvis overtalt til det i tenårene. Var en del sammen med en kar som tydeligvis likte å dele damer, han prøvde flere ganger på det. :p

Nei! Mannen min har hatt det (i ungdomsårene). Fristet ikke til gjentakelse, sier han hvertfall. Hehe. Ikke ønskelig fra min side heller :)

Når jeg var full og singel for mange år siden. Men det er aldri noe jeg ville gjort med sambo! Gjort er gjort:p

Nei.

Sign. Kunne ikke falt meg inn. Men hadde vært interessant å høre hvordan de som evt gjør det tenker. For i mitt hode så forstår jeg det virkelig ikke .

Nei ikke jeg heller... Haha... Tanken på å evt dele mannen med ei annen kjerring er bare ekkel....

Nei haha. Trekant m ei anna dame er iallefall uaktuelt. Ei anna si pupp eller rompe oppi fjeset :p eeeewww. Trekant med hugh jackman og gerard butler hadde vert gøy- men bare i mine fantasier ;)

Ja, for mange år siden da jeg var singel. Morsomt det:) Tror ikke jeg ville gjort det i et forhold.

Ja, et par ganger i ungdomsåra. Absolutt morsomt, og med litt promille blei det en del latter.
Jeg ville ikke gjort det mens jeg er i et forhold. All ære til de som klarer det, men jeg har alt for mange venner som har fått sine forhold ødelagt pga trekant/åpent forhold.

Hadde i de ville tenårene... :p både to menn og meg, og to damer og en mann. Begge gangene inkluderte høy andel av promille, og var mye mer latter og fnising enn noe annet. Ville ALDRI gjort det nå, og iallefall ikke i et forhold.
Mannen er heldigvis ikke interessert i sånt heller. :p

Back
Topp