trekant ?

Jeg hadde med ett vennepar, jeg var ei de tok inn og vi gjorde det flere ganger. For dens del ble det vist ikke så bra fordi vanlig sex mellom bare dem to ble aldri det samme igjen og dem kjeder seg nå.. Vet ikke om det var fordi det hele var lite gjennomtenkt eller hva det var, men jeg tror det bør diskuteres og prates mye om før man tar inn noen ekstra :)

Har også hatt to menn, men der var alle single så det ble noe annet

Har vært med på det og det ødela ingenting, handler om å være klar over hva man gjør.

Har hatt det med mannen 1 gang. Var vel ca halv år inn i forholdet vårt da.

Var med ei venninne av meg som var med. Heilt greit sånn sett. Men ville hatt med ei venninne om jeg skulle gjordt det igjen. Ikke at jeg har noe særlig behov for det. Jeg og hu er ikke venner i dag. For hun begynnte å yppe å lage til en del bråk ganske fort etterpå. Prøvde å klenge seg på han min og når han ikke ville ha henne forann meg så gikk hu på hans 16 år gamle nevø (hu var 25).

Har alltid vært fasinert av tanken av meg med to menn. Men spørs om det skjer :-P tviler på verken dame eller mann blir blandet inn igjen :-)

Haha, tanken er så fjern for meg at jeg tenkte "trekant? Sånn varseltrekant til bilen, liksom?" :p Nei, trekant har jeg ikke hatt. Jeg har mer enn nok med å forholde meg til en person av gangen. Kan se for meg at sånt er gøy med litt alkohol innabords og en god dose humor, men jeg overlater det til andre, så kan jeg få høre om det over en kopp kaffe når mandagen kommer. :)

Ser ikke noe galt med det. Kunne tenkt meg å prøve det ut, men hadde måttet være temmelig påvirket for å få det til, for selvfølelsen sin del, og siden jeg ikke eier festblære så hadde det vel i praksis ikke blitt aktuelt. Dessuten hadde jeg ikke kunnet tenkt meg å kjenne denne personen, og hvor skulle vi ha funnet en ukjent som ville bli med? Nei, det får bli med tanken :-P

Prøvde de i ungdommen. Føler ikke noe behov for å prøve det igjen :)

Har ikke hatt det.

Skjønner at det kan være spennende. Jeg har så dårlig selvtillit at det hadde jeg rett og slett ikke klart å gjennomføre...
Signerer.. Hvertfall aånn som jrg er i dag (både i hodet og tanker :-P )

Haha, tanken er så fjern for meg at jeg tenkte "trekant? Sånn varseltrekant til bilen, liksom?" :p Nei, trekant har jeg ikke hatt. Jeg har mer enn nok med å forholde meg til en person av gangen. Kan se for meg at sånt er gøy med litt alkohol innabords og en god dose humor, men jeg overlater det til andre, så kan jeg få høre om det over en kopp kaffe når mandagen kommer. :)
Hahaha varseltrekant :D

En del år siden da jeg var singel og student. Da hadde jeg trekant. Kunne aldri falt meg inn og gjort det med sambo. Selv om han hadde veldig lyst til og prøve før jeg ble gravid igjen nå

Back
Topp