Hehe.. begynte litt,men tror begge to ble litt flau......så det ble ikke ordentlig gjennomført.Hvordan gjør man det nesten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. begynte litt,men tror begge to ble litt flau......så det ble ikke ordentlig gjennomført.Hvordan gjør man det nesten?
Nei har ikke hatt. Mn vi har snakket litt om det og ville gjerne høre erfaringer![]()
Vi har også snakket mye om det.
Tenker dere med dame eller mann? Og hvordan tenker dere å finne noen som være med?
Signerer.. Hvertfall aånn som jrg er i dag (både i hodet og tankerSkjønner at det kan være spennende. Jeg har så dårlig selvtillit at det hadde jeg rett og slett ikke klart å gjennomføre...
Kjenner meg igjen i dette.I teorien ja, byr meg ikke imot
I praksis nei, ikke gjennomførbart
Hahaha varseltrekantHaha, tanken er så fjern for meg at jeg tenkte "trekant? Sånn varseltrekant til bilen, liksom?"Nei, trekant har jeg ikke hatt. Jeg har mer enn nok med å forholde meg til en person av gangen. Kan se for meg at sånt er gøy med litt alkohol innabords og en god dose humor, men jeg overlater det til andre, så kan jeg få høre om det over en kopp kaffe når mandagen kommer.
![]()