Treg stigning - bekymret

Det går nok veldig bra :) Jeg krysser fingrene for deg! Jeg tørr ikke teste mer, jeg tok min siste fredag som var digital og 2-3.. vurderer en digital til, men vet ikke om jeg tørr :/ er så redd for svaret
 
Det går nok veldig bra :) Jeg krysser fingrene for deg! Jeg tørr ikke teste mer, jeg tok min siste fredag som var digital og 2-3.. vurderer en digital til, men vet ikke om jeg tørr :/ er så redd for svaret

Takk for det :) Like greit å la være å teste så mye tror jeg. Skjønner at det er skummelt å ta en digital igjen :/ Men samtidig får du jo et ordentlig svar også om du gjør det, og om den viser 3+ så får du jo mindre grunn til bekymring, og jo mindre bekymring jo bedre :)
 
Da har jeg vært på legekontoret og tatt urinprøve. Syns dama sa i går på tlf at prøven deres målte hcg, men jeg misforsto :p Den var hvertfall positiv, og hun sa jeg ikke måtte tenke på de strekene :) Så selv om jeg fortsatt er veldig redd, så har den verste frykten roet seg veldig ned, og det er godt! Det kan gå alle veger, men må bare prøve å slappe av :)
 
Da har jeg vært på legekontoret og tatt urinprøve. Syns dama sa i går på tlf at prøven deres målte hcg, men jeg misforsto :p Den var hvertfall positiv, og hun sa jeg ikke måtte tenke på de strekene :) Så selv om jeg fortsatt er veldig redd, så har den verste frykten roet seg veldig ned, og det er godt! Det kan gå alle veger, men må bare prøve å slappe av :)

Ja tror ikke du trenger å bekymre deg :) jeg har kjøpt to digitale til nå, så skal teste en i morgen og en til om noen dager (om den ikke er komt opp på 3+ imorgen)
 
Ja tror ikke du trenger å bekymre deg :) jeg har kjøpt to digitale til nå, så skal teste en i morgen og en til om noen dager (om den ikke er komt opp på 3+ imorgen)

Jeg tenkte også å ta digital snart, bestilte en i posten :) Da krysser jeg fingra for 3+ hos deg, det får du sikkert :)
 
Bekymringene er kraftig roet ned etter jeg testa akkurat :) Etter så mange dager med lik strek var streken like sterk som kontrollstreken, 22 dpo, og streken begynte å komme mens jeg duppa testen :D
 
Sniker fra april :) Jeg fikk negativ test med rfsu og superpositiv med billigtest da jeg testet. Kommer aldri til å kjøpe rfsu igjen. Er nå 13 uker og alt er fint :)
 
Sniker fra april :) Jeg fikk negativ test med rfsu og superpositiv med billigtest da jeg testet. Kommer aldri til å kjøpe rfsu igjen. Er nå 13 uker og alt er fint :)

Ok da kan man bare konkludere med at rfsu ikke er noe å satse på! Kjøpte det bare mens jeg venta på at bt skulle komme i posten, så mulig jeg hadde fått like sterk med bt tidligere dersom jeg hadde brukt det i stedet rfsu for de 2 siste dagene :p Så godt å høre :)
 
Back
Topp