Det går nok veldig bra Jeg krysser fingrene for deg! Jeg tørr ikke teste mer, jeg tok min siste fredag som var digital og 2-3.. vurderer en digital til, men vet ikke om jeg tørr :/ er så redd for svaret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går nok veldig bra Jeg krysser fingrene for deg! Jeg tørr ikke teste mer, jeg tok min siste fredag som var digital og 2-3.. vurderer en digital til, men vet ikke om jeg tørr :/ er så redd for svaret
Da har jeg vært på legekontoret og tatt urinprøve. Syns dama sa i går på tlf at prøven deres målte hcg, men jeg misforsto Den var hvertfall positiv, og hun sa jeg ikke måtte tenke på de strekene Så selv om jeg fortsatt er veldig redd, så har den verste frykten roet seg veldig ned, og det er godt! Det kan gå alle veger, men må bare prøve å slappe av
Ja tror ikke du trenger å bekymre deg jeg har kjøpt to digitale til nå, så skal teste en i morgen og en til om noen dager (om den ikke er komt opp på 3+ imorgen)
Jeg tenkte også å ta digital snart, bestilte en i posten Da krysser jeg fingra for 3+ hos deg, det får du sikkert
Bekymringene er kraftig roet ned etter jeg testa akkurat Etter så mange dager med lik strek var streken like sterk som kontrollstreken, 22 dpo, og streken begynte å komme mens jeg duppa testen
Sniker fra april Jeg fikk negativ test med rfsu og superpositiv med billigtest da jeg testet. Kommer aldri til å kjøpe rfsu igjen. Er nå 13 uker og alt er fint