Treg start

Chibi

Hoot hoot!
Jeg har vært våken siden halv ni i dag. Hadde store planer om å komme meg ut for å handle før alle andre gjør det. Vel.. Jeg sitter her i sofan enda! :p
Men jeg må ut å handle et par klesplagg! Som jeg kan bruke før det er for sent.. :rolleyes:

Hva er planene deres i dag da?
 
Vi har hatt omgangssyka på tur alle tre, så nå var det min tur :/ begynner å bli bedre nå da, men det blir nok en veldig rolig dag! Mann og barn og dratt ut og jeg er alene hjemme. Ganske deilig :)
 
Vi har vært på skirenn me kommende storesøster :) å fet var ikke bare bare me en trassig 2,5 åring :p
Nå er det litt avslapping å mat inne i hytta før vi skal ut me akebrett :)
 
Ligger rett ut på sofaen , våknet av at de over bråket som fy , var like før de kom ned gjennom taket , og når jeg først hadde fått våknet litt kom kvalmen for fullt :( så nå er det straks frokost i håp om at det hjelper litt :p
 
Vi sov 'helt' til 07.20. :p Reiste til byen med minstemann og fikk gjort unna en masse. Var innom plantasjen og hamstra stemorsblomster som allerede har kommet nedi pottene. :) Så jeg føler jeg har vært effektiv til nå. Venter på at min bedre halvdel skal komme hjem fra jobb, så han får passe lillegutt en stund så jeg får jobbet noen timer og. :)
 
Back
Topp