Treg mage!!!!!

Her går det myyye druer til tider... Hjelper på for å si det slik :p


Redigert for å legge til.... Rett etter at jeg skrev det så kommenterte sambo at jeg måtte ikke spise opp alle igjen ellers får jeg vondt i magen og tok fra meg resten av druene.....haha :-D
 
Må prøve noe av dette jeg og. Går lenge mellom hver gang og når jeg først er på do, så ender det alltid i en 1/2 time pressing, blod svette og tårer!

Sånn har jeg det også. Gruer meg til å gå på do.
 
Jeg fant sånn Lactulose (eller noe) på Rema 1000. Tar det innimellom. Nå er det HELT stopp så håper det rekker å virke i kveld :p
 
Jeg fant sånn Lactulose (eller noe) på Rema 1000. Tar det innimellom. Nå er det HELT stopp så håper det rekker å virke i kveld :p
Om det er helt stopp er det ikke sikkert den funker i hele tatt :) vi bruker det på pasientene våre, er det helt stopp må det klyx eller dråper til for å få fart på det igjen :p men så er jo ikke vi 80+heller da .. så sier ikke du måå ta klyx altså:p
 
noen fler som er plaget med treg mage. Jeg har ikke vært på toalettet på 5 dager.
Hva kan man ta hver dag for å forebygge dette? Duphalac/laktulose? Hjelper det?

Sniker litt fra mai forumet ;)
Her drikker jeg rikelig med vann + ett glass med Biola og det hjelper bra på meg ;)
 
Sniker litt fra mai forumet ;)
Her drikker jeg rikelig med vann + ett glass med Biola og det hjelper bra på meg ;)
Skulle ønske det hjalp men det skjer ingenting. Prøvd mikrolax nå men er nesten ikke noe virkning. Vet ikke hva jeg skal gjøre snart.
 
Om det er helt stopp er det ikke sikkert den funker i hele tatt :) vi bruker det på pasientene våre, er det helt stopp må det klyx eller dråper til for å få fart på det igjen :p men så er jo ikke vi 80+heller da .. så sier ikke du måå ta klyx altså:p
Ha ha føler meg som en 80 åring som ikke gjør noe annet enn å tenke på at jeg mååå på do...
 
lactulose ja, hver dag helst til fast tid, forebygger mye!
og ved kriser så er det slike fiber- terninger, laget av svisker og slikt man kan ete og da skjer det saker.
man skal unngå lakserende og midler som får tarmen til å trekke seg sammen, kan gå over til livmora.
 
Jeg har kjøpt meg Molkosan på helsekosten, den skal hjelpe på forstoppelse. Men jeg kjøpte den av andre grunner da. Håper du får orden på magen snart :)
 
hvordan går det med deg? fått fart på magen? <3
 
Duphalac har hjulpet meg :) har vært plaget med treg mage siden første dag i svangerskapet. Er 10+1 i dag og det går veldig opp og ned. Føler med deg fordi det er vondt med mye luft i magen!!
 
lactulose ja, hver dag helst til fast tid, forebygger mye!
og ved kriser så er det slike fiber- terninger, laget av svisker og slikt man kan ete og da skjer det saker.
man skal unngå lakserende og midler som får tarmen til å trekke seg sammen, kan gå over til livmora.
Hvilke midler er det som gjør at tarmen trekker seg sammen? Ikke mikrolax? Dulcolax?
 
Back
Topp