Treg mage!!!!!

Lillekoala

Forelsket i forumet
noen fler som er plaget med treg mage. Jeg har ikke vært på toalettet på 5 dager.
Hva kan man ta hver dag for å forebygge dette? Duphalac/laktulose? Hjelper det?
 
Jeg spiste kiwi å drakk mye vann på tom mage.(frokost feks) Å så litt svisker. Da gikk det bra:)
 
Mitt hemmelige våpen er svisker og kikerter! Du kan sikkert få noe på apoteket også:)
 
Jeg hadde også det. Men så begynte jeg å drikke MYE vann. Da gikk det bedre, nå har det nesten normalisert seg :)
 
Åh jeg føler sååååå med deg! Jeg kjøpte klyx på apoteket jeg.. ubehagelig men den gjorde nytten.
Jeg er "heldig" nå, for jeg har ikke galleblæren min lenger, så om jeg spiser fet mat ordner jeg den biffen nå. :p
 
Åh jeg føler sååååå med deg! Jeg kjøpte klyx på apoteket jeg.. ubehagelig men den gjorde nytten.
Jeg er "heldig" nå, for jeg har ikke galleblæren min lenger, så om jeg spiser fet mat ordner jeg den biffen nå. :p
Tror nesten jeg må prøve det...gruer meg litt men det blir vel bra så da er det verdt det
 
Sleit veldig med forstoppelse jeg og. Men jeg får nå gått på do når jeg drikker melk av alle ting:oops::p
 
To kopper lunka kaffe på styrten gjør susen her :p
 
Må prøve noe av dette jeg og. Går lenge mellom hver gang og når jeg først er på do, så ender det alltid i en 1/2 time pressing, blod svette og tårer!
 
Må prøve noe av dette jeg og. Går lenge mellom hver gang og når jeg først er på do, så ender det alltid i en 1/2 time pressing, blod svette og tårer!
Samme her :/
 
dersom du ikke liker smaken av svisker, anbefaler jeg deg å kjøpe sviskekompott, og ha på melk og sukker <3 da blir det som en skikkelig god dessert! :D
 
(og tåler du ikke sukker er sukrin også godt på! :D )
 
Tror nesten jeg må prøve det...gruer meg litt men det blir vel bra så da er det verdt det
det er ikke så ille altså <3 det blir bare litt trang til å presse. det finnes små klyx-flasker, som ikke fyller så mye i pompen, og da får du mindre "trykk". jeg syns det var MER smertefult å være forstoppet enn å bruke det :)
 
åja, og lykke til selvfølgelig <3
 
Back
Topp