Treg mage og oppblåst?

Følte meg såå stappa på jobb i dag. :bag: Kvalm, oppblåst også hadde jeg ikke tid til å gå å tisse. :thefinger Presset på i alle bauger og ender... :smiley-ashamed008

Kjenner meg så igjen, er helt pyton og ingen av klærne mine er behagelige annet en de med strikk i livet og kjoler :banghead:

Veldig oppblåst og føler magen står rett ut etter mat.
Får en anelse om hvordan jeg vil se ut om noen måneder, når jeg ser meg i speilet :p

Har vært veldig oppblåst og forstoppet, for meg funker det ikke med mer fiber (noe det ikke gjør for alle), tror det er for at jeg bare ikke klarer å få i meg nok vann, og da virker finer mot sin hensikt. Går tur med hunden hver dag, men det som ble redningen min var en Kiwi hver morgen. Etter at uke ti var ferdig her det endelig blitt bedre:happy:

Har vært veldig oppblåst og forstoppet, for meg funker det ikke med mer fiber (noe det ikke gjør for alle), tror det er for at jeg bare ikke klarer å få i meg nok vann, og da virker finer mot sin hensikt. Går tur med hunden hver dag, men det som ble redningen min var en Kiwi hver morgen. Etter at uke ti var ferdig her det endelig blitt bedre:happy:
Kiwi var bra tips! Takk

Back
Topp