Treg mage og oppblåst?

Stjernesmil

Blir kjent med forumet
Jøjjemei! Magen som en ballong! Tisser hele tiden- men veldig lite av det andre.. hehe! Flere som har treg mage? Er 9+1, men har hatt det sånn i flere uker. Hjelper nok ikke at jeg spiser hva jeg vil- når jeg vil pga kvalme :p
 
Ja, skikkelig oppblåst og treg i systemet :gen113 hadde ikke flat mage fra start heller, men hallo.
 
Yes! Sammenlignet bilde av magen nå mot uke 4 og den var "vokst" (vekten har gått ned) pga oppblåsthet. Ser ut som jeg er 5mnd på vei liksom. Drittlei (pun intended)!
 
Kroppen bruker mye energi på å lage babyen, så din egen fordøyelse blir nedprioritet. Sist måtte jeg bruke duphalac. :yuck:

jeg tisser også ofte nå som jeg er gravid. Blir ikke bedre når babyen også begynner å presse på blæra:shifty:
 
Her også, ser ut som jeg er 4-5 måneder på vei, og fordøyelsen gåår så treigt. Er pittelitt på do typ 4-7 ganger om dagen:yuck::hilarious:
 
Treg i magen og oppblåst her også. Må raskt på do for å tisse. Kan ikke huske at jeg var så tissatrengt med de to første:wacky:
 
Kjenner meg igjen i alt dere skriver. Men si meg, minnes den oppblåstheten plutselig forsvant sist? I så fall, så gledes det til den dagen kommer.
 
Kjenner meg igjen i alt dere skriver. Men si meg, minnes den oppblåstheten plutselig forsvant sist? I så fall, så gledes det til den dagen kommer.
Samme her! Måtte skylde på foodbaby på julaften slik at ingen skulle få mistanke :rolleyes:

Hos meg ble jeg plutselig mindre oppblåst rundt uke 10-11 de to forrige svangerskapene, før magen plutselig poppet rundt uke 17-18 og 14-15. Håper det skjer denne gangen også :yuck:
 
Samme her! Måtte skylde på foodbaby på julaften slik at ingen skulle få mistanke :rolleyes:

Hos meg ble jeg plutselig mindre oppblåst rundt uke 10-11 de to forrige svangerskapene, før magen plutselig poppet rundt uke 17-18 og 14-15. Håper det skjer denne gangen også :yuck:
Huff ja! Sist fikk jeg mage rundt uke 20-23, håper den lar seg vente mange uke til enda
 
Jeg har vært treg i magen og oppblåst hele veien, men slapp litt nå etter at julematen gikk ut av systemet. Kan være jeg egentlig er like oppblåst som tidligere, men at julematen gjorde det så ille at jeg tror jeg nå er "normal" igjen:wacky::D er 8+3 i dag :)
 
Her også :arghh: Prøvde meg på sviskejuice når det gikk mot 5 dagen :wideyed: Og det satte virkelig i gang, men med skikkelig magevondt i tillegg. Så det vil jeg nok ikke anbefale selv. Tror å gå turer med jevne mellomrom hjelper en del for systemet Utrolig plagsomt og ubehagelig er det ihvertfall :wideyed:
 
Jeg er også veldig oppblåst! Ser jo ut som om jeg begynner å få mage. Kan ikke huske det var så gale sist:p
 
Huff ja! Sist fikk jeg mage rundt uke 20-23, håper den lar seg vente mange uke til enda
Vil tro det! Den kom mye raskere med andre mann, og frykter at den kommer enda tidligere denne gangen :wideyed:
 
Jaaaaa, helt stopp! Ikke bommelomma på over en uke, blir snart sprø!:nailbiting:o_O hahah huff!
 
Huff da!:wideyed:
Du må hive i deg masse fiber og husk å drikke nok vann!:p:happy:
Ja, innkjøp av alt mulig fiber og frukt idag! Er sjukt tørst hele tida, så drikker vann døgnet rundt. (Drikker ei stor flaske på natta og, ammer jo enda og så!) :happy:
 
Back
Topp