Bare å være med
fortsetter blodtrykket mitt sånn her må jeg melde avbud. Derfor jeg var i dårlig humør. Fikk ikke lakris :'( han gikk å kjøpte til slutt og mye bedre 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å være medfortsetter blodtrykket mitt sånn her må jeg melde avbud. Derfor jeg var i dårlig humør. Fikk ikke lakris :'( han gikk å kjøpte til slutt og mye bedre
![]()
jeg holder meg så anonym som mulig, men østoverHar vært trist, sint og deprimert hele uka jeg! Alt mannen sier blir feilHvor bor dere i Oslo, og hvilken helsestasjon hører dere til?
![]()
godt og blandet super saltHvilken lakris ble det?spiste noen saltsild her i dag, yummi
![]()
Har vært trist, sint og deprimert hele uka jeg! Alt mannen sier blir feilHvor bor dere i Oslo, og hvilken helsestasjon hører dere til?
![]()
godt og blandet super saltfunket fett for blodtrykket mitt og hodepinen
![]()
Man kan få hodepine pga BT derfor kan det fungereJøss mot hodepine???? Something for me![]()
Man kan få hodepine pga BT derfor kan det fungere![]()
Ikke så lang der i fra, men hører til gamle oslo bydel, altså grønland helsestasjon... Lurte på om noen hadde noen erfaringer derfra...?![]()
Hmm.. skal jammen meg kjøpe litt lakris! Tror du nox funker?liker ikke sånn godt blandet.. og liker sånne djungelvrål da.. litt søtere lakris..
![]()
Hmm.. skal jammen meg kjøpe litt lakris! Tror du nox funker?liker ikke sånn godt blandet.. og liker sånne djungelvrål da.. litt søtere lakris..
![]()
Ikke så lang der i fra, men hører til gamle oslo bydel, altså grønland helsestasjon... Lurte på om noen hadde noen erfaringer derfra...?![]()
Jeg er på Løkka og vil gjerne være med![]()
Jeg har også slitt ekstremt med lavt blodtrykk. Holdte på å falle om forrige uke da jeg reiste meg etter et viktig møte...også trodde jeg vi ikke skulle spise noe særlig lakris? MEN jeg elsker lakris og gleder meg til å kjøpe det i morgen og bli bedre![]()
Kan jeg også bli med?Termin i starten av juli! Ps. Er ikke den fridaysen litt mørk + litt mye støy...?
Foreslår espressohouse ved slottsparken/baker hansen i vika..?
![]()
Godt og blandet super salt er søtere lakris under det salteHmm.. skal jammen meg kjøpe litt lakris! Tror du nox funker?liker ikke sånn godt blandet.. og liker sånne djungelvrål da.. litt søtere lakris..
![]()