Treff i Oslo

Bare å være med :) fortsetter blodtrykket mitt sånn her må jeg melde avbud. Derfor jeg var i dårlig humør. Fikk ikke lakris :'( han gikk å kjøpte til slutt og mye bedre :)

Har vært trist, sint og deprimert hele uka jeg! Alt mannen sier blir feil:-p Hvor bor dere i Oslo, og hvilken helsestasjon hører dere til? :-)

Bare å være med :) fortsetter blodtrykket mitt sånn her må jeg melde avbud. Derfor jeg var i dårlig humør. Fikk ikke lakris :'( han gikk å kjøpte til slutt og mye bedre :)

Hvilken lakris ble det? :) spiste noen saltsild her i dag, yummi :)

Har vært trist, sint og deprimert hele uka jeg! Alt mannen sier blir feil:p Hvor bor dere i Oslo, og hvilken helsestasjon hører dere til? :)
jeg holder meg så anonym som mulig, men østover :)

Ikke så lang der i fra, men hører til gamle oslo bydel, altså grønland helsestasjon... Lurte på om noen hadde noen erfaringer derfra...?:-)

Uff herlig <3. Jeg også har hatt en skikkelig dritt piss uke ! Og hvertfall i går kveld da jeg nok engang ble plaga med det det hungersnød shitet hele døgnet rundt.. kommer vel tilbske i morgen tidlig som i forrige uke.. bli gal av alle mulige plager.. jaja nei men uff får håpe BTen din blir bedre .. hadde vært hyggelig om du og kan bli med da:). Jeg er med på begge steder:). Fint med litt tilbaketrukkent, rolig og begagelig sted med litt godt utvalg?

Hmm.. skal jammen meg kjøpe litt lakris! Tror du nox funker? :) liker ikke sånn godt blandet.. og liker sånne djungelvrål da.. litt søtere lakris.. :)

Åja, dere samtaler om å bruke lakris mot lavt blodtrykk, jeg ble litt entusiastisk her :)

Last edited by a moderator:
Ikke så lang der i fra, men hører til gamle oslo bydel, altså grønland helsestasjon... Lurte på om noen hadde noen erfaringer derfra...?:)

Jeg har ingen erfaring med Grønland helsestasjon, men vet hvor det ligger, ved Barnevognhuset. Skal du til jordmor der? Jeg skal bruke fastlegen min gjennom svangerskapet, tror jeg, hun er god :)

Jeg er på Løkka og vil gjerne være med :) :)
Jeg har også slitt ekstremt med lavt blodtrykk. Holdte på å falle om forrige uke da jeg reiste meg etter et viktig møte...også trodde jeg vi ikke skulle spise noe særlig lakris? MEN jeg elsker lakris og gleder meg til å kjøpe det i morgen og bli bedre :)

Jeg er på Løkka og vil gjerne være med :) :)
Jeg har også slitt ekstremt med lavt blodtrykk. Holdte på å falle om forrige uke da jeg reiste meg etter et viktig møte...også trodde jeg vi ikke skulle spise noe særlig lakris? MEN jeg elsker lakris og gleder meg til å kjøpe det i morgen og bli bedre :)

Hmm, takk for at du sa ifra, lakris skal man være forsiktig med, ja :)

Kan jeg også bli med?:-) Termin i starten av juli! Ps. Er ikke den fridaysen litt mørk + litt mye støy...?:-) Foreslår espressohouse ved slottsparken/baker hansen i vika..?:-)

Enig når jeg tenker etter. ganske mørkt der. Baker Hansen på Vika er vel hyggelig?

Hmm.. skal jammen meg kjøpe litt lakris! Tror du nox funker? :) liker ikke sånn godt blandet.. og liker sånne djungelvrål da.. litt søtere lakris.. :)
Godt og blandet super salt er søtere lakris under det salte :)

Back
Topp