Treff i Bergen

smørbønan

Første møte med forumet
Hei :)

Jeg er ny her, både på forumet og i Bergen (er svensk) og synes det skulle være veldig gøy å treffe andre unge mødre her! Ta en fika på byn eller annet :)

Skal ha min første barn og er 23 år gammel.

Hei :)

Jeg er ny her, både på forumet og i Bergen (er svensk) og synes det skulle være veldig gøy å treffe andre unge mødre her! Ta en fika på byn eller annet :)

No var det noen som hadde et lite treff i Bergen for en uke siden, men blir nok sikkert snart et nytt et :) Jeg er 22 år bor i Bergen og venter mitt første barn også :)Når er din termin? :)

[quotherørbønan, post: 18171662, member: 102812"]Hei :)

Skal ha min første barn og er 23 år gammel.[/quote]

Hei hei, satser på nytt treff om et par uker. Håper du har mulighet da:)
Jeg sender ut forespørsel om dag, i neste uke tenker jeg

[quotherørbønan, post: 18171662, member: 102812"]Hei :)

Hei hei, satser på nytt treff om et par uker. Håper du har mulighet da:)
Jeg sender ut forespørsel om dag, i neste uke tenker jeg[/quote]

Åååh så gøy! Jeg vil gjerne bli med

hei bor i bergen og vil gjerne være med på treff =)

Hei hei, jenter.

Skal vi prøve oss på et nytt treff søndag 23 nov på ettermiddag.
Jeg er klar.
Viste seg at flere ville ha helg og søndag sist, så stemmer for at vi fortsetter med det????:)

Hei hei, jenter.

Skal vi prøve oss på et nytt treff søndag 23 nov på ettermiddag.
Jeg er klar.
Viste seg at flere ville ha helg og søndag sist, så stemmer for at vi fortsetter med det????:)
den datoen kan nok ikke jeg... Sambo har bursdag da :)

[QUOTE="K.L#, post: 18273462, member: 5helleren datoen kan nok ikke jeg... Sambo har bursdag da :)[/QUOTE]
Så dumt. Du kunne jo ikke forrige gang heller:(

Back
Topp