Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle tatt seg utalle har på seg nissedrakt...
Nei er det mange som har norske flagget hjemme? Da kunne vi la det stå på bordet vi har og da vet man hvilket bord det er, eller alle tar med seg en ros som de holder når de kommer inn....
Ja, det har jeg gjort før iallefall! Da spør jeg etter "Juniklubben"Hehe, ja det var et godt spørsmål!
Kan man reservere bord der? For da kan jeg gjøre det på forhånd, for "Juniklubben". Så kan man bare spørre de som jobber der når man kommer?
Kanskje du kan reservere bord til oss? Supert forslag med navn på bordet synes jeg!Hehe, ja det var et godt spørsmål!
Kan man reservere bord der? For da kan jeg gjøre det på forhånd, for "Juniklubben". Så kan man bare spørre de som jobber der når man kommer?
Bor på HeimdalTulla Fischer høres bra ut! Da sier vi det, alle som vil komme, kl.19 på Tulla Fischer! Jeg gleder meg!
Om noen allerede har vært på OUL og vil ta med bilder og vise, så hadde jo det vært kjempegøy!
Om noen skulle trenge skyss sørfra, så kjører jeg fra Heimdal, og skal tilbake etter treffet. Kan plukke opp folk på veien.![]()
Hvor vil du jeg skal plukke deg opp? Send meg en melding her om du ikke vil skrive det åpent.Kjører fra Brøset/Moholt via Strindheim om noen vil sitte på fra denne siden![]()
Bli med da?Kos dere på treff jenter![]()
Neida. 100km? Har kjørt 2 ganger, og må si jeg skjønner deg meget godtLitt langt å kjøre fra Harstad![]()
![]()
Haha, litt langt for kun et kafébesøk i alle fall hahaNeida. 100km? Har kjørt 2 ganger, og må si jeg skjønner deg meget godt![]()
Ah ok, visste ikke at du var derfra. Du får si fra om du skulle være her i byen da. Så kanskje vi kan treffes.Litt langt å kjøre fra Harstad![]()
![]()
Heia! Det var deg jeg skulle spørre hvor jeg skulle plukke deg opp. Svarte på feil innlegg i stad...Bor på Heimdalsitter gjerne på
Vet ikke hvor på Heimdal du bor men hva med spar eller bunnpris ?Heia! Det var deg jeg skulle spørre hvor jeg skulle plukke deg opp. Svarte på feil innlegg i stad...
Jeg bor på Lundåsen, men vet ikke helt hvor Spar er. Mener du Bunnpris i Heimdal sentrum kan vi godt møtes der.Vet ikke hvor på Heimdal du bor men hva med spar eller bunnpris ?