Treff for Trondheim m/omegn

Solalala

Forelsket i forumet
Nå har vel de fleste sluppet nyheten blant familie, venner og kollegaer. Så da er det kanskje trygt å vise seg på treff med andre gravide? Og det er kanskje på tide også! :)
Noen som kunne tenke seg å treffes i Trondheim sentrum, kanskje en gang neste uke? Helt uhøytidelig!
Jeg tenker om vi kan finne et fint koselig sted, der man kan la skravla gå, utveksle erfaringer, bekymringer, gleder og plager. :cat: Anyone?

Last edited:
Nå har vel de fleste sluppet nyheten blant familie, venner og kollegaer. Så da er det kanskje trygt å vise seg på treff med andre gravide? Og det er kanskje på tide også! :)
Noen som kunne tenke seg å treffes i Trondheim sentrum, kanskje en gang neste uke? Helt uhøytidelig!
Jeg tenker om vi kan finne et fint koselig sted, der man kan la skravla gå, utveksle erfaringer, bekymringer, gleder og plager. :cat: Anyone?
Det hadde vært kjempe kos :) æ e m :)

Jeg er med! Selv om jeg synes det er litt skummelt :p

Jeg er med, gjerne mandag eller torsdag (samme dager som fysio så er i byen uansett ) :)

gjerne, jeg er 31 og har en gutt som blir 3 i løpet av våren

Du kunne kanskje ha sagt hvor gammel du er?

28 her. Min første :)

Jeg er 32, har ei på 8 fra før. Siden det er så lenge siden føles det som om jeg er førstegangsgravid...
Skal vi si i 19-tida torsdag 14.jan et sted i sentrum? Eller passer et annet tidspunkt (og dag) bedre?

Jeg husker jeg syntes det var skummelt forrige gang jeg gravid, men jeg har bare positive erfaringer! Flere av de andre mammaene hadde jeg kontakt med etter fødsel også. Og to av dem har jeg fortsatt kontakt med (ungene er må 8år), familiene har vært flere ganger i Syden sammen og besøker hverandre med jevne mellomrom. Veldig hyggelig!
Så det er bare å hive seg ut i det!

Jeg er 32 år og førstegangs. Bor litt utenfor byen, men kommer gjerne inn for å treffe flere gravide :) Og torsdag kl 19 passer for min del :)

er det fint å sitte der? Jeg kommer sikkert litt over 19 :) Blir gøy å treffe dere!

Tulla Fischer høres bra ut! Da sier vi det, alle som vil komme, kl.19 på Tulla Fischer! Jeg gleder meg!
Om noen allerede har vært på OUL og vil ta med bilder og vise, så hadde jo det vært kjempegøy!

Om noen skulle trenge skyss sørfra, så kjører jeg fra Heimdal, og skal tilbake etter treffet. Kan plukke opp folk på veien. :)

alle har på seg nissedrakt...

Nei er det mange som har norske flagget hjemme? Da kunne vi la det stå på bordet vi har og da vet man hvilket bord det er, eller alle tar med seg en ros som de holder når de kommer inn....

Back
Topp