Treeeeeeig å legge

Mary Evelyn

Glad i forumet
Himmel!!! Jeg starta å skulle legge mini litt over sju da han tydelig var trøtt. Og nå først sovna han - nesten 3 timer senere!!! Håper dette var et engangstilfelle...

Her sliter vi med varme og lys i allefall... Brukte 2timer i går og en time og tjue minutt i dag.. Ho sovna ti over ni, og våkna igjen nå...bah...

Hva med dagen da? Synes det er vanskeligere å få henne til å sove på dagen, spes lur nr 2!!

❤Jentami 25/2-13❤

Den siste ukanår det har vært så varmt har hu vært litt vanskelig å legge på dagen så hu har bare sovnet der hun har ligget/sittet :p På kvelden har hu her alltid vært vanskelig å legge, sovner mellom 21.30-00 en gang.. La t-shorta jeg brukte i går i senga hennes og da sov hu i det minste natta gjennom i egen seng for første gang! :D

*Emma020213*
*fra app'n*

Her sover han endelig godt om dagen, legger han på soverommet å der er det litt kjøligere . Sov 2 og eN halv time idag. Så herlig :) men nå har han vært sur i en time. Så hviler nå. Så får nok ikke han til og sove i kveld:/

Her sover hun også dårlig... Må være varmen! men er jo fryktelig å sove når det uansett er langt over 20 grader! Lufter og lufter og har ventilasjonsanlegget på fullt, men kaldeste vi fikk idag var 22 grader ... 25 grader nå ikveld ... Sover forsåvidt greitt ute i vogna i skyggen selv om det er varmt, så skal prøve det et par dager til og se om det hjelper. Her sover hun neesten natten gjennom nå. En liten melkeskvett i 2 tiden, og så sover hun til en gang mellom 5-8 hvis hun får ligge i vår seng :) Så det får hun, alt for litt ekstra søvn! Når vi kutter nattammingen skal hun lære å sove natten over i egen seng. Foreløpig funker det greitt her :)

Lille sov faktisk en dupp på 1,5 time i dag! Helt fantastisk! Men var egentlig bare den duppen som ble ordentlig i dag,så ho var stupe støtt klokka 18. Har klart å holde henne til nå da,ammer henne i søvn akkurat nå.. Har prøvd å legge henne før/rundt kl 19 tidligere og da har hun bare tatt seg en halvtimes dupp for å så være våken i timesvis igjen, så er spent nå må jeg si! Håper jeg rekker å kaste i meg litt middag før hun våkner igjen!

Her har hun sovet mange smådupper nå når det er så varmt. Sluknet for kvelden halv syv. Håper hun sover natten gjennom. Det gjorde hun ikke i natt. Lys våken fra 3-6....

Jo det er godt mulig det var varmen, for nå har jeg lagt meg i kjelleren med han, og dette gikk langt bedre!! Stakkars gutten min... Ikke så lett å kle av ham så mye heller da, når han er forkjølt... Om fem min blir det ei pils på meg kjenner jeg.. Og sommeråpent fra hjemtraktene mine:-)

Det ble som jeg fryktet, lille har vært våken i snart to timer... Har sovnet sikkert fem ganger,men våknet igjen med en gang... Bah... Når hun endelig sovner er det vel bare å stupe i seng tenker jeg...

Tusen takk jenter ❤ Vil bare si at det er veldig nyttig og en liten "trøst" når ting føles litt vanskelig og man tenker "men kan du ikke bare" og "har andre det sånn" og lese at dere også har det som oss :)

Viste at det å få barn ville endevendt hele livet vårt på alle områder, men hadde faktisk ikke trodd og sett for meg at soving skulle være et så stort "problem". Eller rettere sagt å FÅ henne til å sove.. Lille frk lakenskrekk, kan ikke gå glipp av noe, er ikke som glansbildene man ser ;) Synes det er veldig deilig at lille❤ er mammadalt og en liten kosejente! Men er slitsomt også å nesten måtte legge seg kl 19 for at hun skal få sove ordentlig. Kommer tidsnok den dagen hvor hun ikke vil ha den nærheten lengre, så jeg prøver å sette pris på øyeblikkene så godt jeg kan, for gu så mange hærlige og gode minner og øyeblikk vi har delt når vi ligger å ammer i søvn sånn ❤❤❤ Men er veldig godt å få noen timer med puppene for seg selv på kvelden ;)

Sender en klem til allesammen

❤Jentami 25/2-13❤

...
Har slitsom flyttet ned i kjelleren for å få det litt kaldere. Hadde på mini body siden det blir litt kaldt på natta og dyna aldri blir liggende rundt halsen liksom. Men det ble for varmt så jeg måtte bare ta den av. Så er det jo slik at han er forkjøla, så jeg ville ha litt av helseteppet over føttene siden han var kald(i ettertid forstår jeg at det åpenbart bare var "utenpå"). Mini begynte å gråte(for n-te gang..) og kasta opp. Over meg, over begge dynene, hele seg selv og laken. Aaaaargh!
Så da måtte jeg opp å vaske han, og legge han oppe.. Nå sover han.

I give up.

...
Har slitsom flyttet ned i kjelleren for å få det litt kaldere. Hadde på mini body siden det blir litt kaldt på natta og dyna aldri blir liggende rundt halsen liksom. Men det ble for varmt så jeg måtte bare ta den av. Så er det jo slik at han er forkjøla, så jeg ville ha litt av helseteppet over føttene siden han var kald(i ettertid forstår jeg at det åpenbart bare var "utenpå"). Mini begynte å gråte(for n-te gang..) og kasta opp. Over meg, over begge dynene, hele seg selv og laken. Aaaaargh!
Så da måtte jeg opp å vaske han, og legge han oppe.. Nå sover han.

I give up.
Uff a meg:-/ håper det er noe forbigående og at han og ikke minst du får en ålreite natt!

Uff a meg:-/ håper det er noe forbigående og at han og ikke minst du får en ålreite natt!
Takk.. Natta blir sikkert okei. Blir så utrolig frustrert når gutten er trøtt og ikke sovner.. Spesielt når det er fredagskveld og man hadde tenkt å kose seg..:-)

Uffda :( Håper han sover godt nå da! Her sovna hu kl 19 ca, sov 1t og styra siden da.. Bah! Ser jo at hu er trett, men klarer ikke sovne. Tror kanskje magen plager litt :(

❤Jentami 25/2-13❤

Uffda :( Håper han sover godt nå da! Her sovna hu kl 19 ca, sov 1t og styra siden da.. Bah! Ser jo at hu er trett, men klarer ikke sovne. Tror kanskje magen plager litt :(

❤Jentami 25/2-13❤
Treig å svare her jeg, men de gangene jeg mistenker mini for å ha litt trøbbel med magen pleier jeg å gi han ei ts kokt vann. Jeg klarer ikke forstå hvorfor, men det hjelper! (Såfremt han ikke har veldig vondt. Da må jeg lage sukkervann)

Mini har for øvrig vært våken et par ganger, men sovna for med litt pupp. Nå tar jeg kveld.. Himmel så trøtt jeg plutselig ble!!

Ååå ikveld sovna hun ikke før 22 ... Stakar liten! Aaalt for varmt!!

Treig å svare her jeg, men de gangene jeg mistenker mini for å ha litt trøbbel med magen pleier jeg å gi han ei ts kokt vann. Jeg klarer ikke forstå hvorfor, men det hjelper! (Såfremt han ikke har veldig vondt. Da må jeg lage sukkervann)

Får kanskje prøve det litt mer! Men hun fikk litt vann på flaska da.. Og litt mat, så sovna hu :) Så ble vi sittende oppe til ca 02! Alt for sent egentlig, men sambo gikk på ferie og vi satt å skravla å planla litt div i huset. Ga mat når vi la oss, og lillegull har sovet første hele natt i egen seng :D Wohooo :) helt til 0820!!! La over i vår seng å puppa litt å da sovna hu igjen, så vi sto opp kl 10! Deilig

Håper dere også har hatt en fin natt :)

❤Jentami 25/2-13❤

Back
Topp