Mary Evelyn
Glad i forumet
Himmel!!! Jeg starta å skulle legge mini litt over sju da han tydelig var trøtt. Og nå først sovna han - nesten 3 timer senere!!! Håper dette var et engangstilfelle...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff a meg:-/ håper det er noe forbigående og at han og ikke minst du får en ålreite natt!...
Har slitsom flyttet ned i kjelleren for å få det litt kaldere. Hadde på mini body siden det blir litt kaldt på natta og dyna aldri blir liggende rundt halsen liksom. Men det ble for varmt så jeg måtte bare ta den av. Så er det jo slik at han er forkjøla, så jeg ville ha litt av helseteppet over føttene siden han var kald(i ettertid forstår jeg at det åpenbart bare var "utenpå"). Mini begynte å gråte(for n-te gang..) og kasta opp. Over meg, over begge dynene, hele seg selv og laken. Aaaaargh!
Så da måtte jeg opp å vaske han, og legge han oppe.. Nå sover han.
I give up.
Takk.. Natta blir sikkert okei. Blir så utrolig frustrert når gutten er trøtt og ikke sovner.. Spesielt når det er fredagskveld og man hadde tenkt å kose seg..Uff a meg:-/ håper det er noe forbigående og at han og ikke minst du får en ålreite natt!
Treig å svare her jeg, men de gangene jeg mistenker mini for å ha litt trøbbel med magen pleier jeg å gi han ei ts kokt vann. Jeg klarer ikke forstå hvorfor, men det hjelper! (Såfremt han ikke har veldig vondt. Da må jeg lage sukkervann)UffdaHåper han sover godt nå da! Her sovna hu kl 19 ca, sov 1t og styra siden da.. Bah! Ser jo at hu er trett, men klarer ikke sovne. Tror kanskje magen plager litt
❤Jentami 25/2-13❤
Treig å svare her jeg, men de gangene jeg mistenker mini for å ha litt trøbbel med magen pleier jeg å gi han ei ts kokt vann. Jeg klarer ikke forstå hvorfor, men det hjelper! (Såfremt han ikke har veldig vondt. Da må jeg lage sukkervann)