Tredjemann er her

Letrozol er virkelig gull! Håper den sitter nå :woot: Jeg hadde follikkel på ca 18mm når jeg satt Ovitrelle den syklusen det klaffet nå før jul.
Næmmen @Gressløken ! Har det klaffa? Gratulerer. :woot: Det er jo kjempenyheter. Er formen bra?

Her var den 17 mm sist og ovitrelle ble satt to dager senere. Får håpe det er enda mer optimalt denne gang. :smiley-angelic001

Næmmen @Gressløken ! Har det klaffa? Gratulerer. :woot: Det er jo kjempenyheter. Er formen bra?

Her var den 17 mm sist og ovitrelle ble satt to dager senere. Får håpe det er enda mer optimalt denne gang. :smiley-angelic001
Ja, plutselig klaffet det gitt, på 4. runde med Letrozol/Ovitrelle. Brukte også progesteron fra 1 dpo den syklusen, om det hadde noe å si vet jeg egentlig ikke. Hadde også skylling av eggledere og brukte concieve plus, gikk litt all in den syklusen for vi skulle egentlig igang med inseminasjon fra januar. Positiv test 30 november :happy: Formen har ikke vært så bra, ble dårlig rundt uke 5-6, er sykemeldt nå pga kvalme. Men jeg klager ikke, veldig glad for at det klaffet og vi slapp inseminasjon etc.

Ja, satser på det er vinner-oppskriften for deg nå! Er så glad jeg selv fikk begynne på det, fikk stabile sykluser og mye mer troen på at det skulle gå.

Ja, plutselig klaffet det gitt, på 4. runde med Letrozol/Ovitrelle. Brukte også progesteron fra 1 dpo den syklusen, om det hadde noe å si vet jeg egentlig ikke. Hadde også skylling av eggledere og brukte concieve plus, gikk litt all in den syklusen for vi skulle egentlig igang med inseminasjon fra januar. Positiv test 30 november :happy: Formen har ikke vært så bra, ble dårlig rundt uke 5-6, er sykemeldt nå pga kvalme. Men jeg klager ikke, veldig glad for at det klaffet og vi slapp inseminasjon etc.

Ja, satser på det er vinner-oppskriften for deg nå! Er så glad jeg selv fikk begynne på det, fikk stabile sykluser og mye mer troen på at det skulle gå.
Herlig å høre! Det var din tur nå. :D Håper kvalmen ikke lammer deg hele svangerskapet, dog.

8 DPO (kanskje mer, men tar utgangspunkt i det likevel pga. oppsatt plan)
Jeg er altså så SUR, ja, FORBANNET. Lunta er kort, og alt det idiotiske og frekke mannen sier (han er til tider idiotisk og frekk) blåser ut av proporsjoner for min del. Roper også til ungene raskere enn vanlig (men det er tydeligvis det som må til for å få dem til å høre etter). Jeg er også kjempetrøtt, men får ikke sove godt om nettene, ligger og vrir meg i svette og våkner hele tiden.

Jeg har ikke pleid å ha så jævlig PMS før, men det er vel kanskje sånn det egentlig er, da. Med normal, om enn kunstig, syklus. Har sikkert vært forskånet fra det før. Vet jo at PMS og graviditetssymptomer er helt like, så prøver å ikke henge meg opp i det, men har egentlig ikke trua...

10 DPO (minst)
I går kveld tok 4-åringen på magen min og sa at det var baby inni der, og begynte å snakke med kosestemme til magen og meg. Jeg sa at vi ikke visste om det var baby der ennå, men jo, hun var sikker på at det var det. Det har hun ikke sagt før, så jeg håper selvsagt at hun har god intuisjon og rett.

Jeg er ikke så sint lenger, men er dødstrøtt samtidig som jeg sliter med å sove. Fikk heldigvis én god natt i går, men i natt var det tilbake til lange våkeperioder. Jaja, om jeg ikke er gravid denne gangen heller, så har jeg i hvert fall gode PMS-notater.

10 DPO (minst)
I går kveld tok 4-åringen på magen min og sa at det var baby inni der, og begynte å snakke med kosestemme til magen og meg. Jeg sa at vi ikke visste om det var baby der ennå, men jo, hun var sikker på at det var det. Det har hun ikke sagt før, så jeg håper selvsagt at hun har god intuisjon og rett.

Jeg er ikke så sint lenger, men er dødstrøtt samtidig som jeg sliter med å sove. Fikk heldigvis én god natt i går, men i natt var det tilbake til lange våkeperioder. Jaja, om jeg ikke er gravid denne gangen heller, så har jeg i hvert fall gode PMS-notater.
Jeg var ikke langt på vei da storebror koste på magen og sa at der var lillesøster :angelic:

Så håper for deg

10 DPO (minst)

Nhååå, så søt hun er ☺️ :love017 håper hun har rett ja!!

10 DPO (minst)

Du, at unger oppfatter ting vi voksne ikke alltid gjør tror jeg på altså! Ca. 3-4 uker etter eggløsning, og vi hadde ikke sagt det til en sjel, var vi på besøk hos svigers. Da kunne 2-åringen stolt hviske til bestemora: «bestemor, jeg har en hemmelighet - jeg skal få en lillebror». Og jammen var det ikke lillebror som gjemmer seg i magen.

Lykke til, med soving og PMS og dagene videre! :)

Du, at unger oppfatter ting vi voksne ikke alltid gjør tror jeg på altså! Ca. 3-4 uker etter eggløsning, og vi hadde ikke sagt det til en sjel, var vi på besøk hos svigers. Da kunne 2-åringen stolt hviske til bestemora: «bestemor, jeg har en hemmelighet - jeg skal få en lillebror». Og jammen var det ikke lillebror som gjemmer seg i magen.

Lykke til, med soving og PMS og dagene videre! :)
Åh nei og nei, så søt! Og tenk at han hadde rett. :D

Tusen takk, det trengs! :hilarious:

14 DPO og negativ test. Slutter på duphaston og venter på mensen.

Kommer til å holde meg unna forumet i kommende syklus. Det er den siste før terminen til lille 5. mars og forumet hjelper ikke på roen. Man kan si hva man vil, men det kommer til å være helt jævlig å ikke ha blitt gravid igjen før 5. mars. Ingen trøstepakke på vei. Har derfor automatisk store forhåpninger og desto større fallhøyde i ukene som kommer.

Ha det, PP4 etter MA. Hei PP5. :sad010

14 DPO og negativ test. Slutter på duphaston og venter på mensen.

Kommer til å holde meg unna forumet i kommende syklus. Det er den siste før terminen til lille 5. mars og forumet hjelper ikke på roen. Man kan si hva man vil, men det kommer til å være helt jævlig å ikke ha blitt gravid igjen før 5. mars. Ingen trøstepakke på vei. Har derfor automatisk store forhåpninger og desto større fallhøyde i ukene som kommer.

Ha det, PP4 etter MA. Hei PP5. :sad010
Skjønner deg veldig godt, og kjenner meg 100% igjen! Ta vare på deg selv :Heartred

Det har vært noe av det vondeste synes jeg også.. Å passere tidligere termindatoer uten å ha blitt gravid på nytt. Julaften blir nok aldri det samme igjen.. Selv om jeg var gravid denne julaftenen, så kom tankene på barnet som vi mistet snikende. Hadde termin 24.12.22 og jeg tenker stadig på det. Hadde jo lagt inn graviditeten i "Nørs"-appen og selv om jeg registrerte at jeg ikke lenger var gravid, så fikk jeg varsel om "ny uke!", og jeg får det fremdeles. Får også varsel for barnet med termin 19.10.23... Vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt det uten å slette appen.

Håper du snart blir gravid igjen og at spiren vil sitte. Ønsker deg alt godt :Heartred

Hvordan går det med deg? ❤️
Forumpause, og det er digg som faen. Føler meg mye bedre uten, men måtte sjekke om noen hadde svart her. Håper det går bra med deg og alle de andre! Takk for svar fra @Endelig_babylykke og @AskEmbla også. <3 Skal oppdatere om det skjer noe. Må holde meg fra å lese andre tråder. Blir stressa med én gang.

Forumpause, og det er digg som faen. Føler meg mye bedre uten, men måtte sjekke om noen hadde svart her. Håper det går bra med deg og alle de andre! Takk for svar fra @Endelig_babylykke og @AskEmbla også. <3 Skal oppdatere om det skjer noe. Må holde meg fra å lese andre tråder. Blir stressa med én gang.
Godt å høre at du tar hensyn til deg selv! :Heartred Og veldig godt med et livstegn:Heartred

14 DPO og blandede følelser. Det vil si: Jeg er glad, men redd for at det skal gå galt, så klart. Siden (styrt) syklus nå er 26-28 dager, er jeg da 3+5, 3+6 eller 4+0? Hadde EL på CD 12.

Alle testene er tatt på samme urin. Grei forskjell på RFSU og Make Sure. Glad jeg har begge liggende.

1000014789.jpg

Last edited:
Back
Topp