Tredjemann er her

Du tolket det HELT riktig.

Føler med deg... :confused: Men det er jo så tidlig ennå at det jo kan ha med urinkonsentrasjonen å gjøre? Men ja, det er jo nettopp derfor vi piner oss til IKM. Blærgh.

Håper spiren din sitter, og at jeg også har en, for da sees vi i september 2024! Takk og lov for at det er jul. Jeg har vært sykemeldt av andre grunner de siste to månedene, så har gått mye alene hjemme og grublet. Fra og med i ettermiddag blir det heldigvis ikke tid til det.
Var nok ikke den beste urinen å teste på og lurte lenge på om jeg skulle ta en test. Trodde aldri jeg skulle bli så oppi denne testingen at jeg vurderte min egen urin for så å skrive om det:smiley-bounce022:rolleyes:Har jo vanligvis vært veldig avslappet til prøving men aborten i høst har gjort noe med meg.

Krysser fingrene og håper virkelig du har en positiv test på mandag!

11 DPO
Jeg blir GAL. Nå går jeg på antibiotika i tillegg til at det spises mye feit mat. Alle "symptomer" er helt like forrige graviditet (eller kanskje det er PMS på duphaston, hvem vet, har jo ingen normale sykluser).

Tok en kritthvit EL-test i sted. Vet ikke hvorfor, jeg skal jo ikke g-teste før IKM, men tenkte liksom at "en EL-test kan jo slå ut, men den kan også ikke det, og da er det ikke så farlig, en g-test kunne jo vært positiv for det". Men så er det jo det LIKEVEL. Nekter å ta en ekte test i frykt for skuffelse.

Med den jeg mistet i uke 8 testet jeg svakt positivt 11 DPO. Sjekket kun fordi jeg skulle på fest. Ikke rart jeg tenker på det i dag... Må. Holde. Ut. Til. MANDAG.
Håper sånn for deg nå ❤️

Var nok ikke den beste urinen å teste på og lurte lenge på om jeg skulle ta en test. Trodde aldri jeg skulle bli så oppi denne testingen at jeg vurderte min egen urin for så å skrive om det:smiley-bounce022:rolleyes:Har jo vanligvis vært veldig avslappet til prøving men aborten i høst har gjort noe med meg.

Krysser fingrene og håper virkelig du har en positiv test på mandag!
Haha, uff. :hilarious: Høres ut som vi har til forveksling like historier. Stresset ikke overhodet før den første aborten i høst, men nå... Jaja, sånn går no dagan! Pess og skit.

Håper sånn for deg nå ❤️
Takk! <3 Håper pausen hjelper dere også. Kan være det som trengs.

Riktig god jul til dere begge, forresten!

11 DPO
Jeg blir GAL. Nå går jeg på antibiotika i tillegg til at det spises mye feit mat. Alle "symptomer" er helt like forrige graviditet (eller kanskje det er PMS på duphaston, hvem vet, har jo ingen normale sykluser).

Tok en kritthvit EL-test i sted. Vet ikke hvorfor, jeg skal jo ikke g-teste før IKM, men tenkte liksom at "en EL-test kan jo slå ut, men den kan også ikke det, og da er det ikke så farlig, en g-test kunne jo vært positiv for det". Men så er det jo det LIKEVEL. Nekter å ta en ekte test i frykt for skuffelse.

Med den jeg mistet i uke 8 testet jeg svakt positivt 11 DPO. Sjekket kun fordi jeg skulle på fest. Ikke rart jeg tenker på det i dag... Må. Holde. Ut. Til. MANDAG.
Off, jeg føler så utrolig med deg! Skulle ønske jeg hadde noen gode råd eller noe klokt å si, men jeg har egentlig ikke det. Sannheten er at jeg gruer meg noe forferdelig til jeg er like langt i syklusen… Eneste jeg kan si er: Jeg heier på deg :Heartred Jeg heier på at du tar vare på deg selv:Heartred

Off, jeg føler så utrolig med deg! Skulle ønske jeg hadde noen gode råd eller noe klokt å si, men jeg har egentlig ikke det. Sannheten er at jeg gruer meg noe forferdelig til jeg er like langt i syklusen… Eneste jeg kan si er: Jeg heier på deg :Heartred Jeg heier på at du tar vare på deg selv:Heartred
Haha, det er ikke så mye å si når vi er i dette lunet. :hilarious: Må prøve å le av det og tenke som en gjør når en gir andre råd. Om tre dager er svaret her. Og når du har kommet like langt, så kan jeg bare kopiere det du sier til meg nå. :hilarious:

Heier på deg også. Riktig god jul! <3

Last edited:
Krysser det som krysses kan for deg:Heartred hadde aldri klart å vente med testing, men skjønner godt hvorfor du ønsker det. Når det kommer til å kose seg med litt drikke hadde jeg personlig kost meg med det uten dårlig samvittighet:santa God jul og håper du får det du ønsker deg aller mest i gave i år:angelic:

Haha, det er ikkenså mye å si når vi er i dette lunet. :hilarious: Må prøve å le av det og tenke som en gjør når en gir andre råd. Om tre dager er svaret her. Og når du har kommet like langt, så kan jeg bare kopiere det du sier til meg nå. :hilarious:

Heier på deg også. Riktig god jul! <3
Ja, du får gjøre det :hilarious: God jul!!:Heartred

Krysser det som krysses kan for deg:Heartred hadde aldri klart å vente med testing, men skjønner godt hvorfor du ønsker det. Når det kommer til å kose seg med litt drikke hadde jeg personlig kost meg med det uten dårlig samvittighet:santa God jul og håper du får det du ønsker deg aller mest i gave i år:angelic:
Takk for det! <3 Hvordan går det med deg nå? Ståa?

Ønsker deg og dine en riktig god jul også. Håper alle her ikke tenker på dette de neste dagene: smiley-chores003:smiley-chores011:smiley-chores007:smiley-chores020:smiley-chores004 (Jeg for min del DRITER i å vaske det "gjestebadet". Gjestene får tåle litt skit. xD)

God jul til deg også! Håper magen din vokser som en julegris, og at du makter å meske deg litt, tross eventuell gjenværende kvalme. <3
Takk :love7 vokser og trives lillegutt !
Spying og kvalme i natt etter 2 pizzastykker:hilarious: synes det ee koselig med mageboer, men ser fram til å kunne spise det jeg ønsker!
Men skal meske meg i sjokolade da, det tåler kroppen:cheers:Heartred

Takk for det! <3 Hvordan går det med deg nå? Ståa?

Ønsker deg og dine en riktig god jul også. Håper alle her ikke tenker på dette de neste dagene: smiley-chores003:smiley-chores011:smiley-chores007:smiley-chores020:smiley-chores004 (Jeg for min del DRITER i å vaske det "gjestebadet". Gjestene får tåle litt skit. xD)
<3 det går får jeg si. Vert tøft, ser frem til å bli ferdig:rolleyes:

Støtter Drit i vasking:cool: har sitt x antallreels om hvordan husmødre tror gjester sjekker huset når de kommer på besøk:laughing005 har enda til gode å se en gjest sjekke støvmengde, hehe

<3 det går får jeg si. Vert tøft, ser frem til å bli ferdig:rolleyes:

Støtter Drit i vasking:cool: har sitt x antallreels om hvordan husmødre tror gjester sjekker huset når de kommer på besøk:laughing005 har enda til gode å se en gjest sjekke støvmengde, hehe
Ja, det er kun på film! Farmora mi hadde støv på hjernen, men selv hun holdt kjeft hos andre. :happy090

13 DPO
Jeg er egentlig sikker på at vi ikke har lyktes denne gangen. Tester i morgen, men regner med blank test. Så fort huset ble fullt av folk, har jeg ikke rukket å kjenne på noe som helst. Disse to dagene har derimot vært fine. Veldig julete og passe rolige, tross overtrøtte og sukker-/gaverusa barn.

Jaja. Fasiten kommer i morgen. Gruer meg, selv om jeg føler at jeg vet svaret. Kan jo ikke følge "vanlige" PMS-symptomer når man tar hormoner. På morgenurin ryker testen.

God jul, til den som leser dette på julekvelden.

13 DPO
Jeg er egentlig sikker på at vi ikke har lyktes denne gangen. Tester i morgen, men regner med blank test. Så fort huset ble fullt av folk, har jeg ikke rukket å kjenne på noe som helst. Disse to dagene har derimot vært fine. Veldig julete og passe rolige, tross overtrøtte og sukker-/gaverusa barn.

Jaja. Fasiten kommer i morgen. Gruer meg, selv om jeg føler at jeg vet svaret. Kan jo ikke følge "vanlige" PMS-symptomer når man tar hormoner. På morgenurin ryker testen.

God jul, til den som leser dette på julekvelden.
Så fint å høre at du har fått litt fred fra tankekjøret og har hatt en fin helg :Heartpink Det fortjente du!

Greit å få testen «unnagjort» selv om man gruer seg. De minuttene man venter går såå sakte..Håper du tar feil og at testen i morgen er positiv :D:p

Travel helg gjorde at jeg klarte å vente til i dag formiddag med å teste. Klar økning fra fredagens test og 2-3 på Clearblue så nå har jeg ett håp om at dette kan bli noe. Håper du følger etter!

God Jul til deg også!

Så fint å høre at du har fått litt fred fra tankekjøret og har hatt en fin helg :Heartpink Det fortjente du!

Greit å få testen «unnagjort» selv om man gruer seg. De minuttene man venter går såå sakte..Håper du tar feil og at testen i morgen er positiv :D:p

Travel helg gjorde at jeg klarte å vente til i dag formiddag med å teste. Klar økning fra fredagens test og 2-3 på Clearblue så nå har jeg ett håp om at dette kan bli noe. Håper du følger etter!

God Jul til deg også!
Gratulerer! <3

Testen her var negativ, så nå slutter jeg på duphaston og venter på mensen...

CD 10
Eggpose på over 19 mm oppdaget! Letrozol virker. Setter ovitrelle i kveld og får EL senest søndag morgen. Woho! Duphaston fra og med mandag. Da blir det IKM og graviditetstest den 21. januar.
Letrozol er virkelig gull! Håper den sitter nå :woot: Jeg hadde follikkel på ca 18mm når jeg satt Ovitrelle den syklusen det klaffet nå før jul.

Back
Topp