Tredjemann er her

Synes 1 på cb er bra! Hvis du ser på dagboka mi har jeg lagt ut stigningen jeg har fått med både easy@home og babyplan/cb, og sistnevnte har jeg maks 0,86 på. Hvis dine synker veldig raskt nå (at maks var i natt), så kan det hende EL er i dag også ☺️
Har en CB til. Lurt å ta den om noen timer, da? Sånn seks timer etter første?

Jepp det ville jeg gjort ☺️ pass på at du har holdt deg minst 3 timer helst 4 før du tar den bare
Haha, lettere sagt enn gjort med de små nissene som løper rundt her. :hilarious: Gikk på do i sted, i den tro at vi skulle ut, men neida. Vi skulle ikke dra ennå. To timer med tiss er kastet bort og jeg kunne testet før vi skulle ut likevel. Jaja. Egget slipper når det slipper.

Klarte å holde meg i tre timer etter forrige urin. Testen har sunket MYE, tross utvannet urin tatt i betraktning. Toppen må ha vært i går kveld/natt. EL i dag, da, kanskje? Kjenner det godt i underlivet i hvert fall. 1 DPO i morgen, kanskje?

Klarte å holde meg i tre timer etter forrige urin. Testen har sunket MYE, tross utvannet urin tatt i betraktning. Toppen må ha vært i går kveld/natt. EL i dag, da, kanskje? Kjenner det godt i underlivet i hvert fall. 1 DPO i morgen, kanskje?
Ikke lett å holde seg så lenge synes jeg! Da vil jeg tro EL i dag ja ☺️ men det spiller jo egentlig ikke så store rollen akkurat hvilken dag det blir så lenge aksjene er lagt :p ;)

Ble gjort oppmerksom på at den fra kl. 06.42 i dag var feil vei og derfor tolket resultatet feil. Snudde den, og resultatet var nesten det samme (seriøst 0,01 i forskjell). Slettet den som var feil vei og la inn rett vei med riktig tidspunkt fra i morges. Bare for ordens skyld. EL i dag uansett, da!
1000012039.jpg

Jeg fryser som bare det, tross to lag ull. Har også vært litt kvalm de siste tre timene. Temper ikke, men å fryse mer på hender og føtter er jo en god pekepinn på kroppslig temperaturstigning og EL!

Håper vi har ligget nok. :hilarious: Ble bare 1-2 dager og 3-4 dager før EL. Vet jeg fikk lagret varene i hvert fall. :hilarious:

Håper vi har ligget nok. :hilarious: Ble bare 1-2 dager og 3-4 dager før EL. Vet jeg fikk lagret varene i hvert fall. :hilarious:
Du vet det ikke holder bare med å ligge ved siden av hverandre sant? :hilarious: :p sorry, måtte bare, setningen bare ba om det.:laughing001

Høres ut som bra timing det!! Har akkurat fått en masse grafer i dagboka mi på emnet om det er av interesse hehe ❤️

Du vet det ikke holder bare med å ligge ved siden av hverandre sant? :hilarious: :p sorry, måtte bare, setningen bare ba om det.:laughing001

Høres ut som bra timing det!! Har akkurat fått en masse grafer i dagboka mi på emnet om det er av interesse hehe ❤️
Ja, så det, men vi har dessverre bare ligget ved siden av hverandre. :confused:

2 DPO (håper jeg)
Uff, nå lukter jeg tydeligvis ikke noe godt... Jeg merker det ikke selv, men mannen min sa at jeg har "den hormonlukta" igjen. Til og med eldste kommenterte at jeg luktet fælt. Jeg har bare hatt det innimellom, og jeg vet egentlig ikke hvor i syklusen det kommer. Det har stort sett bare vært i de første syklusene etter ammeslutt (har aldri mensen mens jeg ammer). Nå er det tre måneder siden MA/SA og snart et år siden jeg ammet sist. Skjønner ingenting og håper det er et godt tegn. :(

2 DPO (håper jeg)
Uff, nå lukter jeg tydeligvis ikke noe godt... Jeg merker det ikke selv, men mannen min sa at jeg har "den hormonlukta" igjen. Til og med eldste kommenterte at jeg luktet fælt. Jeg har bare hatt det innimellom, og jeg vet egentlig ikke hvor i syklusen det kommer. Det har stort sett bare vært i de første syklusene etter ammeslutt (har aldri mensen mens jeg ammer). Nå er det tre måneder siden MA/SA og snart et år siden jeg ammet sist. Skjønner ingenting og håper det er et godt tegn. :(
Håper det er et godt tegn!!

Neeei, det var ikke slik det skulle gå!! Sikker på det et tr??
Sikker kan man vel ikke være når alt er rart, men det begynte så smått i formiddag og har tatt seg opp utover kvelden. Har også milde menssmerter. Jeg har ikke opplevd blødninger mellom EL og mens før, da har det i så fall bare vært bittelitt. Forrige gang kom jo mensen som et monsunregn bare 6 DPO... Etter MA-en er ting verre enn de var før. Før var lutealfasen i det minste normal, og jeg kunne skylde på hormonubalanse etter ammeslutt. Om jeg blør i morgen, så starter jeg på Letrozol.

Nei, helsike heller! Ikke så mye mer å si om den saken... Så kjipt kjære du, sender mange gode klemmer din vei ❤️ :hug013 ❤️ skulle gjerne tenkt det var festeblødning eller noe sånt, men det kommer jo an på mengden da..

Nei så drit :arghh: :Heartpink! Æsj!!
Bare å begynne med Letrozolen om det varer ja! Det er liksom ikke så mye annet å gjøre :/. Lov å være skuffa en stund!

Back
Topp